PrinsWilhem Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Noen som selger bare viskern til enarms visker? Har den rotorn, men ikke visker bladet.. Må ha Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hvor har du tatt viskeren fra da? Kjøpe hos forhandler kanskje? Eller Biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Hørtes kansje feil ut.. Ikke Bladet, men jeg skal ha visker ARMEN! Har rotorn som skyver armen fram og tilbake. Og motor seff. Men ikke selve ARMEN.. Jeg fikk den rotorn av en kompis, han hadde ikke armen da. Var vist knekt. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Ja, men du får jo viskere i "karbonfiber" på biltema.. De har vel vanlige viskere også. Hvor kommer den motoren fra da? Sjekk med forhandler når du får vite det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by Mazdius Hvor har du tatt viskeren fra da? Kjøpe hos forhandler kanskje? Eller Biltema? Faen så frekk tone da!!! Han spurte et enkelt spørsmål..... Prøv i finne ut hvilke merke det er. Du finner sikkert noe brukt som kan brukes også, så lenge lengden er ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Hva var frekt med det?! Jeg foreslo forskjellige ting han kunne prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Lengder?? Er visker som skal til golf3 men.. Skjønner dere att jeg mener visker armen og ikke bladet som drar med vann?. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Ja, er fullt klar over det, og de har det kanskje på bilrekvisitta, eller i verste fall hos vw forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg