Saxo VTS Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 work in progress.... tredje mod jeg prøver meg på. si hva du mener. hva kan jeg gjøre videre?`? update originalbildet finito? Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hmm.. du er godt i gang ! mye muligheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Bli veldig stilig offroad, med pickup look. Men trur jeg ville ha hatt en anne framfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 nja skeptisk.. har lagt litt for mye arbeid i fangeren nå.. kan jo ikke bare kaste den, men en god ide var det! Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
surreal Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kun jeg som ser sotingen på bakruten..? Dekker litt for mye, ja.. :P Og det som er rett ovenfor sotingen henger ikke sammen med selve bilen - men work in progress? Tenkt å fikse på det? (Skal det gi inntrykk av pickup-look, eller?) Synes selv at du ikke skal gå for pick-up-ideen i tilfelle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 stresser litt med å lage det skikkelig i "bakruta" inni bilen.. foreløping holder jeg fremdeles på med fronten.. er meningen at det skal se ut som en pick up på innsiden også ja... Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 update Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Det svever en magisk skjerm over bilen:D.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 tillegsutstyr:D Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 svever ingen skjerm der nå lenger! ;) Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 pent, men syntes fronten blei litt "cayenne" egentlig.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Stilig ide egentlig... angrer litt på at jeg utfordra deg! =) stå på! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 takker for det! :D er ganske fornøyd med tanke på at alt er brusha og jeg aldri har gjort det før.. jeg må si audien din er ganske bra allerede da! Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Breddinga på hjulbuene ser litt utsmørt ut, og så bør du fjerne fefleksjonene i felgene :) Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 sytes denna var helt knall jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg