Rukus Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Er ute etter enn 350 TPI motor. Noen som vet av en som er i god stand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukus Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Ingen som vet av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jo, har en stående. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukus Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Men det er jo en TBI? Jeg har uansett ikke råd til å kjøpe for etter nyttår. Å er helst ute etter en motor som er i god stand, som jeg slipper å overhalle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Camarocab har en i bilen sin som han har snakket om å selge... Men du bor jo på andre siden av jorda jo :D koster vel formue i frakt opp til deg eller? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukus Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Camarocab har en i bilen sin som han har snakket om å selge... Men du bor jo på andre siden av jorda jo :D koster vel formue i frakt opp til deg eller? Vet du om den er i god stand? Hvor holder han til? Går jo ant å komme å hente den ;) Har du noe peil på pris på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukus Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Noen andre som har en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg