Gå til innhold

overhaling av turbo?!

Ranger emnet

volvoticc

Anbefalte innlegg

Send inn turboen til overhalling eller kjøp bytteturbo. Det er vanskelig og overhalle selv, det trengs spesialutstyr til å balansere osv.. Så det er ikke annbefalt å gjøre det selv!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på åssen det er da, men jeg tror es skulle ha 4000. Da leverte jeg inn en defekt k03 turbo, og kunne få en strøken en om jeg la imellom 4000kr.

Blir vel fort en 2-3000 for overhaling også.

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for overhaling. Da vet du hva som er gjort med turboen, i motsetning til en bytteturbo. Om de du bytter med ikke har noe form for garanti da seff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel fort en 2-3000 for overhaling også.

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for overhaling. Da vet du hva som er gjort med turboen, i motsetning til en bytteturbo. Om de du bytter med ikke har noe form for garanti da seff!

Overhalinger koster fort både 3, 4 og 5 000 kroner det,helt avhengig. Bytteturboer er like trygt,da den skal være overhalt til "som ny" stand før du får den. Og du slipper vente et par uker...eller mer.

Ny,orginal Garrett turbo i T3-størrelse til 4000,i mine hender,med frakt og moms betalt...? Javel? Hvor?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider