Gå til innhold

0-400m på GT3 (Playstation 2)

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i svarte..escudo'n er ikke så rask på 0-402 som man skulle tro..har ikke klart å presse den under 9 sek enda...kan jo være at jeg har litt feil innstillinger... iallefall..beste noteringa mi er på 8.515...sjekke hva slags bil det var med..hehe :op

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de F688/S og F090/S og F686/M og F094/H bilene for noe?? er ikke det den amerikanske versjonen eller noe? det er jo bare Polyphony 1 og 2 på den europeiske versjonen av gt3 er det ikke?

ps. er det noen som har 100 % ? har 97% eller noe..

på en måte synes jeg gt2 var bedre, sinnsykt mange fler biler... også savner jeg RUF CTR2 Sport den var overlegen.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Hva er de F688/S og F090/S og F686/M og F094/H bilene for noe?? er ikke det den amerikanske versjonen eller noe? det er jo bare Polyphony 1 og 2 på den europeiske versjonen av gt3 er det ikke?

ps. er det noen som har 100 % ? har 97% eller noe..

på en måte synes jeg gt2 var bedre, sinnsykt mange fler biler... også savner jeg RUF CTR2 Sport den var overlegen.

Det er 5 forskjellige Formel 1 biler. F688/S, F090/S, F686/M, F094/H, og Polyphony 001/002.

Savner også antallet biler fra GT2, men synes GT3 er litt bedre, selv om GT2 også hadde kulere racing kategorier.

Håper GT4 blir som ryktene sier.

(mer avansert tuning, fler biler(downlaode fra nett), on-line spilling, litt bedre grafikk, dragrace etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Det er 5 forskjellige Formel 1 biler. F688/S, F090/S, F686/M, F094/H, og Polyphony 001/002.

Savner også antallet biler fra GT2, men synes GT3 er litt bedre, selv om GT2 også hadde kulere racing kategorier.

Håper GT4 blir som ryktene sier.

(mer avansert tuning, fler biler(downlaode fra nett), on-line spilling, litt bedre grafikk, dragrace etc.)

Når når når når når når?????????????????????????????????

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANTISPINN???!!! Ikke om det så smallt i h....! Liker ikke sånnt fiksfakseri. Skulle helt klart vært no Drag-slics der ja, har prøvd å justere på understellet for å få bedre feste men det hjelper ikke mye. Skal heller prøve å bli mer følsom i "gass tommelen":)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider