Gå til innhold

Godkjenning av turbo motor

Ranger emnet

volvoraaner

Anbefalte innlegg

eu kontroll skal de skjekke at batteriet sitter fast, i tillegg er det vel "generelt" ledninger ikke ligger å gniser, er vel litt etter øyet. men den med batteriet er ikke så lett å snike seg gjennom, dersom du ikke får en "snill" kontroll.. men er ikke vits i å sitte her åpåstå åssen en EU funker om den ikke går etter reglene..

hvis du kikker åp siste sidene i tråden min så ser du åssen jeg hadde det med godkjenning av motor..syns elv det virka litt rart da, men de hadde frie tøyler til å gjøre som de ville..

som det kommer frem i produktendringspapirene, så er det kun staget forran som er krav.. men for åsi det sånn, for å lettgjøre kontrollen mest mulig, så tok jeg med meg karen på bt en tur rundt og under bilen, og viste kvitteringer på alt, og forklarte stag, diff, motor/gir, div foringer++++ For når de er med deg der og hører og forstår at du har peiling, så er det MYE lettere for de å godkjenne, og at bilen er rein inv. og utv., enn at ud kommer der som en halvslakk bonde i joggebukse der halve bilen henger på halv8, du mangler papirer, og ikke har peiling på hva som er gjort og hva som er! selv om bilen alikevel kansje holder kravene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant det ja, vasker den før jeg drar opp å viser den..

tar meg en tur til volvo, får de til å ta forstillingskontroll på bilen, da får jeg også godkjent senking, da skal jeg høre med de om de kan se over at bilen er bygd for å klare den motoren med antall hester osv, om jeg har med dokumenter fra volvo på at akkurat den bilen som jeg har er bygd bra nok osv så blir ting ganske så mye lettere

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo kan ikke godkjenne fjører, det gjør du på BT når du godkjenner motoren..

BT krever somregel at du viser bilen på merkeverksted og får anbefaling derfra.. BT kan ikke volvo vøtt, de ser bare sånn generelle ting, hos meg så de ikke på det engang..

er derfor jeg skal til volvo først da, få de til å gi meg en bekreftelse på at bilen er forsvarlig bygd..

senkesettet kreves det papirer på forstillingskontroll, dette tar jeg hos volvo sammtidig som jeg får dem til å se at alt er bygd som det må være

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider