sp0ky Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hmm. Satt å tengte litt i dag. hvordan hadde det vært å sette på Kadett c bakstilling( som er smal ) på en Ascona B? ( breiere ) Tengte På at du burde kunne få på noen Breie lefser bak da..! Noen som vett om dette går? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg satte ascona a bakaksling på kjerra mi, og fikk straks bedre plass... Nå vet ikke jeg hvor stor forskjell det er på kad. c og asc.a aksling. Men jeg fikk 12mm mer på hver side, men mindre plass på innsiden. 9x16 sitter som støpt. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Mener det er snakk om ca 5cm forskjell.. men skal man ha en kad-c bakaksling på så bør det være 1600.. :D Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 asc-a 1600 akslingen er identisk med kadett c 1600akslingen, utenom at festet til panhardstaget er på motsatt side.. og må bare flyttes over. + opphenget foran på momentrøret. får jo ikke plass til noe større felger da... bare felger med masse kant :) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Var jo det jeg mente... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg