Gå til innhold

DVD spiller med flipp skjerm! Hvor mye ville du gitt???

Ranger emnet

Burn Out

Anbefalte innlegg

Heisann.. jeg har nettop starta et firma som skal importere det meste, men først og fremst DVD spillere til bil, sån som har skjerm som kommer ut.

Har et bilde her av en som vil koster ca 3500kr (+,-) helt ny for kunder i Norge

Får ikke opp bildet :S noen som vet hvordan`?

Han jeg snakker med sier det er ganske bra kvalitet på produktet, og at jeg kommer til og få veldig fornøyde kunder.

Men det jeg da lurer på er om jeg får solgt dette her?

Kan også skaffe pioneer (Pioneer AVH-P5700DVD) spillere men det vil da koste lit mer.

Kan også skaffe noen panasonic modeller også, men det kommer helt an på hva folk vil ha.

Tror dere jeg kan få solgt disse eller blir det umulig? jeg skal selv bruke en sån her. Og selv syns jeg det er en kjempe flott pris for de som ikke vil bruke en formue på anlegg i bilen.

Så fort jeg får tak i noen kroner nå, så skal jeg bestille rundt 12stk, da vil jeg fortsette på enten denne annonsen eller lage en ny når jeg har fått dem.

Btw mit nye firma heter så mye som I.S Electronics og kommer til og selge en del audio til bil.

Noen som tror det vil selge? eller kommer jeg til og sitte igjenn med en hæv av spillere?:P

kan også skaffe Jensen spillere (dvd med flipp skjerm) hvis det er av interesse fos kunder.

Kan hende dette er lit offtopic siden jeg ikke selger noe ENDA, men vil høre lit respons om hvor intresert folk er.

Hvis dette er spam ifølge mod eller andre medlemmer her på forumet så venligst si ifra.

Håper på positive tilbake meldinger, har nemlig noen bra avtaler jeg kan få på spillere og Kicker elementer.

I.S Electronics

Hell yeah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider