Gå til innhold

Hvor mye kan man senke en 240?

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Den der er så standard mösenmobil..hehe.. merkelig at jeg har sett den der..

jeg tar av fjørene rundt om på den oransje jeg har til våren...

Men vinklene på bærebruene, styrestag og alt blir helt fuck-up ved såpass mye senk.. Så man taper kjøreegenskaper framfor å forbedre døm.

 

vi kjører med stil vi c... hehe... mente du at det var rart du ikke sett den?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har sett den.. husker a henget som var på den....hehe.. tøft det..

Har du sett den oransje jeg har a? Står endel i mysen da jeg er hos frugan.

må få kappa av litt på den en dag også...

 

hehe... var vinterbilen i fjor vinter.. hehe... den går på mysen enda med polarishjul (ikke eiker).. oransje stv eller sedan? hvor på mysen er det den pleier og stå da? så du den blå jeg hadde kanskje og da? den i avataren.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... var vinterbilen i fjor vinter.. hehe... den går på mysen enda med polarishjul (ikke eiker).. oransje stv eller sedan? hvor på mysen er det den pleier og stå da? så du den blå jeg hadde kanskje og da? den i avataren.

 

Har ikke noe skikkelig bildet av bilen min når den var senka på det værste men jeg hadde min rundt 150-170mm lavere og jeg modda ikke en dritt annet enn å bytte til koni dempere og jeg subba ikke. Så gutter ukappa senking er for høyt. bare sett på senke settet dra å få det i vognjortet også kapper du 4-4,5 ringer foran og 4 bak da blir det bøøøøøøst. Blei nesten litt frustrert når jeg leste den tråden her hehe sorry ass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe skikkelig bildet av bilen min når den var senka på det værste men jeg hadde min rundt 150-170mm lavere og jeg modda ikke en dritt annet enn å bytte til koni dempere og jeg subba ikke. Så gutter ukappa senking er for høyt. bare sett på senke settet dra å få det i vognjortet også kapper du 4-4,5 ringer foran og 4 bak da blir det bøøøøøøst. Blei nesten litt frustrert når jeg leste den tråden her hehe sorry ass :D

 

helt enig... hehe.. jeg fikk skikkelig høre de på 140 forumet når jeg sa ca de samme som du sa nå.. hihi!

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrat: Du er på ett litt annet nivå enn oss mygelmennesker.. Men faen å tøft den to-å-førrn din er... Har du bygd om hjulhus bak eller bare kappa kanter helt bort?

Oransje min er sedan.. Med svart panser og volvo-racing i framruta.. risig som helst.. Pleier å stå litt her og der egentlig..

Ja har sett en wagon som er gøtt senka med polaris i mösen... en liten hendig kar som kjører..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme opp og børne litt for dere når jeg får fart på min igjen... Når jeg kan kjøre senk uten at det tar i så veldig bak pga innslått skinke...

Og når jeg har driv på begge hjula og ikke 5 trinns pling kasse.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrat: Du er på ett litt annet nivå enn oss mygelmennesker.. Men faen å tøft den to-å-førrn din er... Har du bygd om hjulhus bak eller bare kappa kanter helt bort?

Oransje min er sedan.. Med svart panser og volvo-racing i framruta.. risig som helst.. Pleier å stå litt her og der egentlig..

Ja har sett en wagon som er gøtt senka med polaris i mösen... en liten hendig kar som kjører..

 

hehe takk for det du:D ja har modda opp hjulhuset bak, hvis du skal kjøre med den så lav uten å gjøre det, så slepper du hvertfall å SKRAPE tectylen din vekk :D

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PsychoSigV

Man kan ta bort fjærene og bilen ligger ikke på bakken engang, så kapp til man ser mann med ljåen! Har kappet de fleste volvoene jeg har hatt, og det er kun 240er, hatt 20stk nå. Så tror jeg vet det godt selv om det går eller ikke. Og har hatt forskjellige felger i forskjellige dimensjoner, så det går godt uten særlig subbing. Vi nordlendinger er ikke redd å prøve ut ting, søringer er vel mere FEMI å tørr mindre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta bort fjærene og bilen ligger ikke på bakken engang, så kapp til man ser mann med ljåen! Har kappet de fleste volvoene jeg har hatt, og det er kun 240er, hatt 20stk nå. Så tror jeg vet det godt selv om det går eller ikke. Og har hatt forskjellige felger i forskjellige dimensjoner, så det går godt uten særlig subbing. Vi nordlendinger er ikke redd å prøve ut ting, søringer er vel mere FEMI å tørr mindre :P

 

 

 

au.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår