Gå til innhold

Hvor mye kan man senke en 240?

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg kappa av 2 runder på senkefjørene på min... Det subba med mere enn 1 kæll i baksetet... Da hadde jeg også korta momentstaga 1cm og panhardstaget til rett lengde. Tok av fjørene og jekka opp akselen, jeg kom ikke til klossene før dekka stod dønn i hjulhus. 17x8 tom et13.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCN4285.jpg

Dog ingen 240, men her er klossene bak kappet 2 cm, 8,5X18 rondell. subbet ingenting, og 140 har breiere bakaksling enn 240.. fjærene er ikke kappet, men nå er bilen en go del lavere, får ikke foten under dørstokken,

bøøst;)

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow ! den blå der var rimelig fin ja :)

men altså gutter, hva er påenget med å få bilen helt nedat bakken ?? greit jeg har senket min jeg også og skal senke den et hakk til forran men...

Ser kanskje tøft ut ja men akk ! hva med kjøre egenskapene på dem, dumpler, fortaugs kanter osv. for å ikke snakke om farts dumpler hehe

nope kan ikke se noe praktisk i dette i det hele tatt jeg, utstillings biler ja men trafikerte biler, hm. nope, itte noe for meg nei hehe, liker å komme meg dit jeg skal jeg :)

Men for all del, senk i vei :)

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider