smiley89 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 noen som vet om noe styling som passer til granada 2,0l, eller hvor jeg kan få tak i rs-styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Velkommen til forumet. Du har ikke lagt ved mye info å gå på. Hvilken model er det. Tviler sterk på at du finner noe som passer den bilen. Du må eventuelt kjøpe noe du kan tilpasse selv. Det er en del å se på i kompositt forumet. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Stema Styling i Mosjøen har produsert styling til Granada. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasgri Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 her:http://www.oldcars.de/kataloge/granada/Granada_englisch.htm Siter Porler: suzuki Rmx og Honda mt5. bil:Ford Granada 3.0 jubileum 1976 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 =noe dritt:P Neida, lag selv!:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Synes 2,8i Ghia leppa tar seg meget godt ut på granada. Ellers så er det ikke så mye som kler granada. men sjalusi og skikkelig senking er vel eneste klassiske å gjøre med granada'n. Samt revehale, eller rester av forje postkassestativ som ble kjørt ned... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Det finnes da styling til granada. Det som er så kjipt er at det er vanskelig å finne. Det finnes Stema styling, RS styling og det vanlige 2,8 i ghia leppa! Det er mange som prøver å sette på frontspoiler og slikt på granada, Men de glemmer så lett sideskjørt og bakspoiler (altså under støtfanger). Det som passer granada best, er senking, ghia leppe, org. spoiler til koffertlokket og sjalusi. Det tar seg også veldig godt ut når man fjerner den midterste rilla i grillen, hvis du har av 82'-85' mod. Noen fine felger passer også. Da syntes jeg du har en rå granada, Da blir det ikke så mye plastikkstyling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg