Gå til innhold

Nok en einser frem i lyset..

Ranger emnet

Sweet83'

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er fersk bruker her på forumet, men har allerede hatt mye glede av nyttig info/inspirasjon. Er i utgangspunktet boblemann men VAG på min hals, og nå har jeg kjøpt meg bruks-einser for å supplere den daglige Audi. Alltid kult å se andres prosjekter, derfor legger jeg ut noen bilder av min bil til glede/latter for dere andre golfhuer..

Golf1.jpg

http://i121.photobucket.com/albums/o222/endredambo/Golf2.jpg

Golf3.jpg

Kjøpte bilen av en kollega for noen få lapper, og den later til å være i utmerket stand med lite rust. Motoren (1,1 liters råskinn) starter og går som ei klokke. Den var møkkete beyond reason når jeg fikk den, men det er rart hva litt støvsuger, tepperens og cockpit-shine kan utrette.. :) Bilen skriker forøvrig etter lakkrens og polering.

Golf4.jpg

Golf5.jpg

Golf6.jpg

Planen for bilen er å lage en "Shadowlinenochromeonabudgetlooker", men ikke uten touch av eleganse.. Keep it simple! (Den corny MYKE kamei spoileren over bakruta får selvfølgelig bli)

Skal prøve å oppdatere etterhvert som jeg får gjort småting med bilen!

Enjoy.

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stilig! Enda en gammel vag fra Stavanger. Blir gøy å se resultatene av denne live på treff utover vårparten:) Har du funnet noen spesielle felger du vil gå for?

Takker for det. Når det gjelder felger er jeg åpen for forslag.. I og med at dette blir en bruksbil vil jeg prøve å holde hjulstørrelsen på et nogenlunde "brukervennlig" nivå. MEN, max 15"!

Med andre ord; Dassruller ønskes kjøpt! 8x15 eller 8x14. Alt av interesse.

(why o why finnes ikke ATS Classic i 14"?!?)

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig i at 8x13 er gromt, spesielt sorte ATS på rød bil, men så var det kjørbarheten da.. Brodern's 1,1 med 8x13 river ikke akkurat skinnet av pylså.. :sleeping

Vmaxx justerbart går i posten i dag! :peace: Så not to worry - den skal nok bli tilstrekkelig lav..

1966 VW 1300

1983 VW Golf 1,1

2002 VW Polo 1,2

1999 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er enig i at 8x13 er gromt' date=' spesielt sorte ATS på rød bil, men så var det kjørbarheten da.. Brodern's 1,1 med 8x13 river ikke akkurat skinnet av pylså.. :sleeping

Vmaxx justerbart går i posten i dag! :peace:[/quote']

Aight, vmaxx fra eyecandy ja? Angående 8x13, det er jo koonge da.. Innrøm det! Ellers kan du innrømme at 1,1 litern ikke drar skinnet av pølsa aleine heller da. Så om du hiver noen 8x13 på i samme slengen, er bare sjef. Ikke ta 15", blir for stort! Uansett, 14" er ikke gale det heller, ta en titt rundt og finn noe du liker, kanskje tøft å ikke ta noe allmennheten har? (LES: ATS Classic.)

http://www.dubmeister.co.uk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. eg vett eg vett - 15" e nok i drøyeste laget. Noen som har noen ûbercoole 8x14 til salgs da?

Send en PM til mr bean her på forumet, koselig kar fra stavanger med rh cup 9x14 til salgs, da snakker vi stuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider