Gå til innhold

Drille hull i luftfilter ..

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

På det filteret der... ikke noe sted om du er fornuftig!

Er du ufornuftig og bare vil ha lyd, overalt på rette siden av filteret. Kanskje du bør unngå undersiden.

siden det ligger rett over motoren vil det trekke inn varmluft.

Projekt-Rust har vel bilder av sin cheese-ufornuftige boks. :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir jo det... tar du av luftfilter boksen og setter på kona filter rett på gassern får du jo skikkelig lyd, men er bare teit hvis bilen er orginal og bråker som om den skulle hatt 300hk.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoRaggar

Ja blir jo det... tar du av luftfilter boksen og setter på kona filter rett på gassern får du jo skikkelig lyd, men er bare teit hvis bilen er orginal og bråker som om den skulle hatt 300hk.

noen synes sikkert det er gromt oxo... er en her på bygda som kjører med strak rør hele veien... høres ikke pent ut..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 bare? jeg benka min til en effektøkning på 25hk

formelen er slik:

grunnflate_av_hull/kubbik_av_luftfilterboks * luftgjennomstrømning.

eks 10mm bor ca 1cm²

1cm²/1000³ * 1000cm³/t = ca 1hk pr hull

jeg har rundt 30 hull, men får ca 5hk svinn pga at jeg brukte batteridrill med trebor og ikke en slagborrmaskin med diamantborr...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoRaggar

9 bare? jeg benka min til en effektøkning på 25hk

formelen er slik:

grunnflate_av_hull/kubbik_av_luftfilterboks * luftgjennomstrømning.

eks 10mm bor ca 1cm²

1cm²/1000³ * 1000cm³/t = ca 1hk pr hull

jeg har rundt 30 hull, men får ca 5hk svinn pga at jeg brukte batteridrill med trebor og ikke en slagborrmaskin med diamantborr...

LOOOL!:D :D :D :D :D

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 gamper ekstra? Kødder du?? i såfall skal jeg drille høl i boksen på peugeoten min!!

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider