Gå til innhold

melby-boy's 68 mustang ht prosjekt

Ranger emnet

tuppen

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

desverre... når han slo opp med dama så fikk ahn endlig litt tid.. MEN så MÅ han gå å finne seg ei ny en.. også når har han ikke tid fordi han har fått seg ny dame og er nyforelska osv.. han er ikke til å snakke med nesten.. prøver hele tiden å friste han å gi han litt motivasjon til å skru.. MEN jeg mangler 3 ting som hu frister med så her blir det nok stille en stund til..

eneste som har blitt gjort er at vi har skrudd i fram setene å kjørt litt.. vi skulle vel egentlig tatt bilde av det men det ble aldri gjort..

tror jeg får han til å begynne å handle litt i løpet av den månden som kommer nå for da er lånet nedbetalt..

så når delene ruller inn regner jeg med at han får gløden tilbake... Håper ihvertfall... hehe

ps han skal hvist råne litt rundt 4 juli i lillestrøm ;)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

nå går den veldig billig om dagen.. den starter ikke..

vi installerte turteller også kjørte litt... var driit fett men så plutselig stoppa det..

den får ikke strøm til coilen så får se hvor lenge det er til han får fiksa det.. han er så treg med denne bilen så..

men turtelleren ble SWEET.. var hvist den beste bursdagsgaven han har fått.. ikke si det til charlotte :P hehe

men er litt kjdlig at jeg må sparke han i RÆVA hver eneste gang han skal få gjort noe..

men han har jo fått fagbrev nå så vi får håpe motivasjonen kommer med lønna :)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider