Gå til innhold

Hva med en Drifte Park i Norge?

Ranger emnet


Latino86

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer tmb.. dokka VAR bilcross bane.. mange som ikke liker den banen lenger pga dem asfalterte langsvingen... det skjønner jeg lixom, for den banen var myyyye kulere før

 

jah stygg tøft å hoppe rundt i alle hulla som var i den svingen som nå er asfaltert... gode dekk og dempere er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vet jeg.. hørt den var fetere før enn han er nå.... før kunne man visst nok slædde litt der men nå må man jo ha masse mer power for å ha det gøy i den svingen

 

nå var det vel ikke for de med sterkest motor de asfalterte svingen.. den nye svingen er jo nesten vedlikeholdsfri i frohold til den gamle, det er noe som muliggjør sladding med gatebiler uten å ødelegge svingen totalt..Dessuten handler ikke bilcross om å sladde mest mulig vettu:D er om å gjøre å komme seg først til målkiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det vel ikke for de med sterkest motor de asfalterte svingen.. den nye svingen er jo nesten vedlikeholdsfri i frohold til den gamle, det er noe som muliggjør sladding med gatebiler uten å ødelegge svingen totalt..Dessuten handler ikke bilcross om å sladde mest mulig vettu:D er om å gjøre å komme seg først til målkiddie

 

hehe du har et poeng der turbo242.. er vel bedre med tanke på at dem må jo jobbe en del når det er grus kontra asfalt..

 

og jeg har ingen ting i mot at drifterene skal ha det gøy også, bilcross har nok av baner for min del:D

 

hehe er jo ufattelig morro å ligge sidelengs da.. helt til jeg får panikk og får en stygg kontra da:D.. kommer seg vel det tenker jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også kan være litt kiipt er at med tanke på at de eneste treffene som det er helt akseptert å drifte er gatebil og sommertreff.no og jeg for min del drar heller fra horten til mo i rana (les 116 mil) enn å dra på gatebil for jeg liker å dra på biltreff for å kjøre ikke for å drekke. Og når jeg satt og regnet på det så bruker jeg akkaurat like mye på å kjøre med bilen min på henger, betale meg inn på banen m/kjøring hele helga og bensin på banen, så koster det meg akkurat det samme som å dra på gatebil på rudskogen, og er jeg heldig får jeg kansje kjørt 3x10 min pr dag og på acr får man kjørt det man vil mer eller mindre, det lengste jeg sto i kø på treffet på acr i august var vel 10-15 min så en drifte park for oss med vanlig lommebok hadde vært topp all støtte til de som kan greie noe sånt uten å prøve å bli millionærer av det

 

Morten

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Det som også kan være litt kiipt er at med tanke på at de eneste treffene som det er helt akseptert å drifte er gatebil og sommertreff.no og jeg for min del drar heller fra horten til mo i rana (les 116 mil) enn å dra på gatebil for jeg liker å dra på biltreff for å kjøre ikke for å drekke. Og når jeg satt og regnet på det så bruker jeg akkaurat like mye på å kjøre med bilen min på henger, betale meg inn på banen m/kjøring hele helga og bensin på banen, så koster det meg akkurat det samme som å dra på gatebil på rudskogen, og er jeg heldig får jeg kansje kjørt 3x10 min pr dag og på acr får man kjørt det man vil mer eller mindre, det lengste jeg sto i kø på treffet på acr i august var vel 10-15 min så en drifte park for oss med vanlig lommebok hadde vært topp all støtte til de som kan greie noe sånt uten å prøve å bli millionærer av det

 

Morten

 

x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det skal bygges en bane så synes jeg det burde vært litt midt på kartet på en måte.. bedre om man prøver å få motorsport miljøet i norge til å stige.. trur virkelig ikke det sku skade på noen måter, altså ting kan gå galt på bane, men på bane er det sikkerhet, det er det ikke på veien... håper folket er enig

 

ser jo satsingen til rally norway. hvorfor ikke satse på litt annen bilsport, er jo tross alt en del gode driftere i norge, og det vil nok stige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår