Gå til innhold

Hva med en Drifte Park i Norge?

Ranger emnet


Latino86

Anbefalte innlegg

hvorfor skal alle motor baner bli plassert så langt unna og ikke der folk bor i nærheten ? beste banen i norge blir jo så klart rudskogen og det er jo dritt langt fra oslo..

 

hvorfor ikke lage en storrrrr åpen plass der ungdommer kan leke seg og gjøre hva de vill uten at selveste onkel blå skal kapre all moroa ? dessuten blir vi maks mye tryggere på å kjøre i veien hvis vi eksempel skulle få skrens eller lignende...

 

 

 

 

det holder ikke med bare 2 timer glattkjøring på kjøre skolen (Y)

etter å ha prøvd litt skrens og drift og slik så må jeg si at jeg føler meg så sykt mye tryggere på veien enn det jeg gjorde før. bare det gjør meg til en tryggere sjåfør ..

 

 

men nå er norge slik at man helst skal sykkle til jobben men helst gå. å ha bil er synd. ulykker skal IKKE skje det skal unngås på all mulig måte...

kjører du i mørke og en fyr tar selvmord og hopper på din bil uten at du ser en damm shit så får føreren all skylda og fengsel latterlig spør du meg hehe...

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1.) Sikker fordi et bane støyer noe grønnj.vlig. Synes vi har strenge nok reguleringer fra før :P

 

2.) "Noen få ødelegger for resten"-prinsippet. En slik plass kunne sikkert vært et tiltak. Men uten noen form for kontroll tror jeg det fort hadde tatt litt for mye av og ulykker hadde skjedd. (ja, selv på en stor åpen plass)

 

3.) Kanskje noe å ta opp med myndighetene når det gjelder kjøreopplæringen. Ikke det beste argumentet for å få en plass å "herje" på. I så fall ville jeg gjerne hatt en egen plass vi kunne trent luke-parkering på, for et fikk ikke jeg nok opplæring i på kjøreskolen :D

 

4.) Er jo forståelig at vi må spare miljøet :P Og ingen kan vel nekte på at bil er farlig. og ulykker skal IKKE skje :P

 

Siste eksempelet er nok litt ekstremt. Får det til å framstå som at staten bedriver justismord på bil-førere.

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.) Sikker fordi et bane støyer noe grønnj.vlig. Synes vi har strenge nok reguleringer fra før :P

 

2.) "Noen få ødelegger for resten"-prinsippet. En slik plass kunne sikkert vært et tiltak. Men uten noen form for kontroll tror jeg det fort hadde tatt litt for mye av og ulykker hadde skjedd. (ja, selv på en stor åpen plass)

 

3.) Kanskje noe å ta opp med myndighetene når det gjelder kjøreopplæringen. Ikke det beste argumentet for å få en plass å "herje" på. I så fall ville jeg gjerne hatt en egen plass vi kunne trent luke-parkering på, for et fikk ikke jeg nok opplæring i på kjøreskolen :D

 

4.) Er jo forståelig at vi må spare miljøet :P Og ingen kan vel nekte på at bil er farlig. og ulykker skal IKKE skje :P

 

Siste eksempelet er nok litt ekstremt. Får det til å framstå som at staten bedriver justismord på bil-førere.

Punkt 2 og 4 er allerede i bruk i norge da ;)

Hehe

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supraguy kan jo si at det er på en måte som å dra til svinesund man må planlegge for å dra ditt :P det er teit :P

 

 

men uannsett jo mer vi opplever ting jo mer erfaring får vi og flinkere blir vi jo...

Chiller: med mer erfaring så vill vi nokk tørre mer og noe som gjør det også farlig...

men tenk deg alle noobsa som kjører som aldriii har opplevd litt ukontrol fra bilen.. har sett mange videoer på det de slipper jo rattet og venter til det smeller jo...

 

 

de med erfaring gjør jo nesten alt for å få inn bilen på veien igjen....

dessuten de som er glad i bila sine vill jo ikke skade bilen sin heller så de vill bli "pen" kjøring derfra også...

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår