LilleGud Skrevet Juli 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 jeg vil oxo ! Vel Marius... du må poste Topp fart ol. ! ;) og jeg må si at jeg og HiiP sitte her og er litt grønne ! grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchy grinchygrinchy Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 :D skriver litt mere etter paa jeg... er kinda sliten etter v12 uten katter og dempere... helt syk lyd..! kjoert siden 11 i dag... sikkert brukt en forume i bens... her er noen bilder... de er litt store forelopig men http://www.zkilzz.com/images/jabba Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 regner med det er verdt hver eneste krone i bensinutgifter :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Juli 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2002 Originally posted by marius :D skriver litt mere etter paa jeg... er kinda sliten etter v12 uten katter og dempere... helt syk lyd..! kjoert siden 11 i dag... sikkert brukt en forume i bens... Jaja. jeg har svidd av 3 liter i golfen min i dag. slå den du! :mad: Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 brukte 20 liter for å fjerne en maurtue.. slå den! Siter ----------------------------------- 82`Mitsubishi Starion (brum brum) 88¨Opel Kadett (lever igjen!) x-92'Mercedes 200E (parkert i en fjellvegg nær deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg