Gå til innhold

Rigth On Gardemoen

Ranger emnet

audi_s4

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hondakar: hehe må jo puche litt på deg så du stiller :)

Supramannen kunne desverre ikke komme hit til helgen :( de skulle kjøre i sverige i helgen i stede..

Magnus: ja nå har jeg skiftet til stivere girkasse feste så nå skal vi nok se en høy 12.xx sek hehehe ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus mente sikkert at jeg skulle kjøre i fra Pollyen pga at jeg kjekket meg på veiene av Hondakar hehehe "fight talk";) ;)

Da ser det ut som alle brikkene faller på plass så jeg skal kjøre både Lørdag og Søndag hvis utstyret holder :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de påstår at bobla er en helt grei gatebil så da kan de vel kjøre den ned på hjula oxo !!! skulle det skjere seg så får en lånt henger her som kan leveres der nede som de bor....

men er det en skikkelig gatebil så går den vel både frem og tilbake....

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rozar

Er det noen med FWD her som skal ta seg en tur på stripa, eller??

Når vi kjørte på Rudskogen i mai så var det kun 3stk i FWD. Hadde vært mye mer morsomt å få flere å kjøre mot der oppe..

Jeg kommer med min FWD (uten överladdning) :D

Kjørte på Gardermoen på "En Dag På Strippen" 28.Juni. (se

HER på hjemmesia mi)

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a32

Jeg kommer med min FWD (uten överladdning) :D

Kjørte på Gardermoen på "En Dag På Strippen" 28.Juni. (se

HER på hjemmesia mi)

Var på vei dit selv jeg, men knuste en drivknute ut av østfoldringen og sto bom fast.. :(

Eneste 402m jeg har kjørt noensinne er på Säve nå i sommer. Håper på å forbedre den tiden jeg fikk der betraktelig..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvoMan

de påstår at bobla er en helt grei gatebil så da kan de vel kjøre den ned på hjula oxo !!! skulle det skjere seg så får en lånt henger her som kan leveres der nede som de bor....

men er det en skikkelig gatebil så går den vel både frem og tilbake....

Bobla er en skikkelig gatebil som er godkjent og brukes på gata. Senest for noen timer siden. Men med så jævlig mye hk det er i den nå så kan jo hva som helst skje. Hadde du noen anelse om hvilken påkjenninger det er med rivvstart så hadde du også kommet på henger. Nå er den så ekstrem at med slicks på gate spant den på 4 gir bare ved 90kmt og den gjør 235 på 4gir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonus Racing

Bobla er en skikkelig gatebil som er godkjent og brukes på gata. Senest for noen timer siden. Men med så jævlig mye hk det er i den nå så kan jo hva som helst skje. Hadde du noen anelse om hvilken påkjenninger det er med rivvstart så hadde du også kommet på henger. Nå er den så ekstrem at med slicks på gate spant den på 4 gir bare ved 90kmt og den gjør 235 på 4gir:)

Er alt klart til lørdagen, Jon Anders? :D

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare småtteri: Skinne har rigget klar bobla og min er det bare å sette i ny programvare,960cc dyser og legge om til nye drag radial:)

Du da? Blir vel felles avreise fra fredriksrad.Når begynner det der?

Skal opp med trykket nå? :D

BF Goodrich'ene er rå!!!

Innmelding er fra 09.00 så man bør vel være der senest 10.00..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen å hårsår du er for den jævla jalla tysker hitler nazi bobla da !!!

er den en skikkelig gatebil så er det vel bare å bruke den ?? en skikkelig gatebil er laget for å tåle de påkjenninger den blir utsatt for... gjør den ikke det er det ingen skikkelig gatebil

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvoMan

faen å hårsår du er for den jævla jalla tysker hitler nazi bobla da !!!

er den en skikkelig gatebil så er det vel bare å bruke den ?? en skikkelig gatebil er laget for å tåle de påkjenninger den blir utsatt for... gjør den ikke det er det ingen skikkelig gatebil

Da er det vel i tilfelle aldri blitt laget noen skikkelig gatebil enda.

Jeg har hvertfall aldri sett en bil som tåler det den er laget for i evig tid.

Selv en Yaris 1.0l kjørt av en 50år gammel dame kan 'gå i stykker'. ;)

Jeg vil nesten påstå at det er racing-biler som blir laget for å tåle påkjenningene de blir utsatt for... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider