Gå til innhold

Rigth On Gardemoen

Ranger emnet


audi_s4

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by boXer

 

Kjørte du igår eller Magnus? Noe ny pers i år?

 

nei kjører fremdeles med orginal girkasse og den er jo ikke så råå at det gjør noe

 

har heller valgt å kjøre mye på gaten i år... har vel klokket over 12000 km hitil i sommer/høst

 

silverboy

tror nok killing hadde tatt pedern, killing kjører jo tross alt 10 sek hele tiden...

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalhback killer: jeg fikk ikke mere en 2.0 bar på 1-3.gir og 2.2 bar på 4. gir .. :( men jeg skal lade opp mot 2,6-7bar neste gang ja :)

 

Originally posted by Magnus

Gratulerer QS med tiden i helgen, blir nok ikke like store forbedringer til neste gang du skal kjøre drag :)

 

???

 

 

film av Supramannens 9.92sek repe ligger her http://www.tlboys.com/smr992.mpg

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du på filmen så ser du at jeg nesten ikke varmer dekkene og at jeg spinner ut hele 1. gir å holder den på sperra, så spinner det litt på 2. gir. og i 2.gir så treffer jeg sperra å mister trykk før jeg girer til 3. gir. men man kan jo ikke vente så mye mere av en amatør som prøver for 2. gang i sitt liv :)

 

Edit: det var fra 2. til 3. gir jeg traff sperra.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Synd at de skulle mate på med trackbite, gikk glipp av ett spennende løp med peder'n og en kristen Cossie der... klonk klonk...

 

 

Dette kaller ikke jeg og mate på med trackbite, nå ble det bare lagt et tynt belegg for å beskytte asfalten, uten noe annen preparering, hvis vi hadde preparert for de raskeste klassene hadde folk omtrent gått ut av skoa sine på startplata.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Dette kaller ikke jeg og mate på med trackbite, nå ble det bare lagt et tynt belegg for å beskytte asfalten, uten noe annen preparering, hvis vi hadde preparert for de raskeste klassene hadde folk omtrent gått ut av skoa sine på startplata.

 

mente ikke at det ble lagt på og gjort masse, men at det ble bedre feste var det vel ikke no tvil om ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Quicksilver! Virkelig rått å se på!

 

Klarte selv å slå min pers. rekord med hele 0.07s :eek:

 

Den beste tiden min:

 

Reaction: 1.055s

60 feet: 2.214s

660 feet: 9.582s - 119.80 km/t

1/4-mile: 14.908s - 148.45 km/t

 

men sleit no j.... med den forp.... zinter-clutchen :(

Slura ved hard giring på alle gira over hele stripa :(

Hvis jeg slipper ut clutchen med for mye gass, så bare flyter den og tar ikke tak i svinghjule i det hele tatt. Må da slippe gassen helt, for så å gi gass igjen.

Clutchen er nesten ny (gått ca 1000 mil)

 

Har noen bilder fra Gardermoen

HER

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Dalhback killer: jeg fikk ikke mere en 2.0 bar på 1-3.gir og 2.2 bar på 4. gir .. :( men jeg skal lade opp mot 2,6-7bar neste gang ja :)

 

 

 

???

 

 

film av Supramannens 9.92sek repe ligger her http://www.tlboys.com/smr992.mpg

 

var det så vanskelig å skjønne da???

 

du kjørte 13,6 ifjor, første draget i år ble 11,0 forbedring på 2,6 sekunder.

 

andre ordentlige draget 10,5 forbedring på 0,5 sek

 

tredje og beste draget 10,3, forbedring med 0,2 sek

 

til sammen en forbedring med 3,3 sek

 

10,3 - 3,3 blir 7 sek (det er en dårlig pro mod repa)

 

tror du at du klarer det? :D

 

ergo det blir neppe den samme forbedringen den neste gangen du kjører drag

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Dette kaller ikke jeg og mate på med trackbite, nå ble det bare lagt et tynt belegg for å beskytte asfalten, uten noe annen preparering, hvis vi hadde preparert for de raskeste klassene hadde folk omtrent gått ut av skoa sine på startplata.

 

var vel greit med feste der var det ikke??

de svenskene i veidec pro mod bilen (var de svenske?) kjørte vel 6,41 eller noe slikt og det så ut som om de var meget fornøyd med det

 

så litt bra feste må det jo ha vært

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus: nei nå har ikke jeg hintet på noe 7 tall nei hehehe men jeg håper på å komme ned på 9

tallet til neste år en gang :D

 

Det var ikke for bra feste der på gate delen.. det var mye bedre feste når vi startet ET kjøringen :)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår