Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Magnus var vel greit med feste der var det ikke?? de svenskene i veidec pro mod bilen (var de svenske?) kjørte vel 6,41 eller noe slikt og det så ut som om de var meget fornøyd med det så litt bra feste må det jo ha vært Joda,- selvfølgelig var det bra feste, men mye av grunnlaget lå der fra tidligere i år, under EM-runden starter prepareringen lang tid i forveien. Veidec er svenske, Håkan Nilsson ville gjerne teste bilen så han kom bare for å kjøre noen testdrag og noen 60-fotere, det beste draget ble 6.385 og 356 km/t som er bare 13/1000 fra europarekorden. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Det er bare å ta av seg hatten for Reidar, lave 10 var omtrent det jeg regnet med, men jeg tror fortsatt han har mer inne. 3 sekunder til så er det nordens raskeste Supra, men Mika Eloranta kjører ikke akkurat det jeg vil kalle en gatebil :-) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg har Europas raskeste manuele Supra :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by a32 Grattis Quicksilver! Virkelig rått å se på! Klarte selv å slå min pers. rekord med hele 0.07s :eek: Den beste tiden min: Reaction: 1.055s 60 feet: 2.214s 660 feet: 9.582s - 119.80 km/t 1/4-mile: 14.908s - 148.45 km/t men sleit no j.... med den forp.... zinter-clutchen :( Slura ved hard giring på alle gira over hele stripa :( Hvis jeg slipper ut clutchen med for mye gass, så bare flyter den og tar ikke tak i svinghjule i det hele tatt. Må da slippe gassen helt, for så å gi gass igjen. Clutchen er nesten ny (gått ca 1000 mil) Har noen bilder fra Gardermoen HER Skaff deg en carbon-lamell istedet.. Kjører originalt svinghjul og trykkplate selv, har kun byttet til slik lamell. Det slurer i alle fall ikke i bilen min (litt mer enn original effekt :D ), og er akkurat som en vanlig clutch i bruk.. Du har ikke noen fler bilder enn de du har lagt ut på hjemmesiden vel? Tenker da spesiellt på bilder av den gullfargede Audi'n som står bak din bil på det ene bildet som er ute. Det der du har kalt Corradoen til Geir for Bora.. ;) Glemmer alltid kamera selv av en eller annen teit grunn.. Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Det er bare å ta av seg hatten for Reidar, lave 10 var omtrent det jeg regnet med, men jeg tror fortsatt han har mer inne. 3 sekunder til så er det nordens raskeste Supra, men Mika Eloranta kjører ikke akkurat det jeg vil kalle en gatebil :-) Hvem er Mika Eloranta, hvor mange hk er det i supran hans? Side? Gratulerer til deg QS og alle andre som satte nye rekorder:D:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by rotaryrocket jonus: Jeg skriver det fordi det er korrekt. 10.73 var med gatehjul og 98 blyfri. Beste med slicks og racefuel var 10.75. så det så! :) (la om til slicks og tømte på racefuel samtidig) Vis du skriver ting som er feil så må jeg jo korrigere. De høye sluttfartene til kai kom ikke før han helte på racefuel og lada maks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Quicksilver Jeg har Europas raskeste manuele Supra :) Sorry men da må du kjøre 7 sekundere:) Men jeg har europas raskeste audi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Jonus Racing Sorry men da må du kjøre 7 sekundere:) Men jeg har europas raskeste audi:) Er det liksom noen som kjører 7ere med manuell gir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by boXer Er det liksom noen som kjører 7ere med manuell gir? Jepp. Har tittet på eloranta sin supra. Det er en 4 syl twin kam 8v motor med en kasse som koster mer en bilen min. Og vannkjølt grom intercooler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by Golden Hvem er Mika Eloranta, hvor mange hk er det i supran hans? Side? Gratulerer til deg QS og alle andre som satte nye rekorder:D:D http://www.saunalahti.fi/~elomika/English/English.htm Er ikke mye "gatebil" den Supraen Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Da Bliss Har det noen gang vært noe tvil???;) det har jo vært en periode med mye snakk å lite handling. men nå er jeg overbevist:) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Jonus Racing Sorry men da må du kjøre 7 sekundere:) Men jeg har europas raskeste audi:) jeg beundrer deg og din bil... he he Audi er ikke dumt. Orginalt drivverk og full pakke. Du har de beste tidene som noen gang er satt med en 4hjulstrekk i norden(rett meg hvis feil) eneste du har å hente noe på er stertmann sin toppfart som ihelgen var 238 km i timen, men du slo han tidsmessig. MORRO Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by OleC jeg beundrer deg og din bil... he he Audi er ikke dumt. Orginalt drivverk og full pakke. Du har de beste tidene som noen gang er satt med en 4hjulstrekk i norden(rett meg hvis feil) eneste du har å hente noe på er stertmann sin toppfart som ihelgen var 238 km i timen, men du slo han tidsmessig. MORRO Den Slutthastigheten der tar jeg med en klype salt. Ikke alltid det stemmer på bjørkvik ring nei. Plutselig gav supramannenen sin siste ex supra 240 og. Men når det gjelder bilen min kan tiden og kmt bli endel bedre. Kjørte kun 2 drag igår, det er for lite for en nybygd motor og bil.Traff turtallsperren på 2 og 3gir og giret sakte på 10.5 draget så det er mye igjen og hente. Hadde bobla holdt så ville det blitt kjørt mere da vi hadde bare en henger med. Så jeg safet slik at vi fikk kjørt med bilen hel hjem:) Men det som jeg ble mest overrasket over var 60foten som var på 1.54. Det er lavt med tanke på at alt er orginalt på drivverket. Og motoren er jo bare chippet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by Rozar Skaff deg en carbon-lamell istedet.. Du har ikke noen fler bilder enn de du har lagt ut på hjemmesiden vel? Carbon-lamell?! Høres gromt ut! Dette blir lagd til bilen på samme måten som zinter-clutch? Hvem gjør dette? Det er ikke jeg som har tatt bildene. Har desverre ingen bilder av bilen din... :( kansje jeg kan ta noen fra video-kamera...skal se etter! Jeg var opptatt med å kjøre, hente tid-lappen, kjøre... ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Jonus: Jeg har Europas raskeste 6 speed supra. et Rør bygge med noe som ligner på en gammel supra på 300m rekker ikke desverre hehehe Syclonrobban har vel rekorden på 4x4, husker ikke hvor fort Jocce har kjørt i EVOn men det er vel en 10.xxsek det også. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg