Gå til innhold

Rigth On Gardemoen

Ranger emnet

audi_s4

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonus Racing

Den Slutthastigheten der tar jeg med en klype salt. Ikke alltid det stemmer på bjørkvik ring nei. Plutselig gav supramannenen sin siste ex supra 240 og.

Men når det gjelder bilen min kan tiden og kmt bli endel bedre. Kjørte kun 2 drag igår, det er for lite for en nybygd motor og bil.Traff turtallsperren på 2 og 3gir og giret sakte på 10.5 draget så det er mye igjen og hente.

Hadde bobla holdt så ville det blitt kjørt mere da vi hadde bare en henger med. Så jeg safet slik at vi fikk kjørt med bilen hel hjem:)

Men det som jeg ble mest overrasket over var 60foten som var på 1.54. Det er lavt med tanke på at alt er orginalt på drivverket. Og motoren er jo bare chippet:)

Creds Jonus!

Ble mektig imponert over Audi`en! Synd med bobla.. mer morro bil på stripa finns ikke. Måten den setter seg på hjula før den liksom bestemmer seg for å dra avgårde er rett og slett ubetalelig :-)

Hvilke kasse har du i bobla?

Mvh

Beetlebug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by a32

Carbon-lamell?! Høres gromt ut! Dette blir lagd til bilen på samme måten som zinter-clutch?

Hvem gjør dette?

Det er ikke jeg som har tatt bildene. Har desverre ingen bilder av bilen din... :(

kansje jeg kan ta noen fra video-kamera...skal se etter!

Jeg var opptatt med å kjøre, hente tid-lappen, kjøre... ;)

Kjøpte den gjennom MTM, som har fått laget opp et parti med disse spesial-lamellene til bruk i sine råeste kit. Vet ikke om det er å få til akkurat din bil, men jeg hadde sjekket det opp i alle fall. Er en god del dyrere enn en sinter da. Min koster i alle fall rundt en 7000,-

Var vel egentlig sånn for meg også.. :) -Kanskje derfor jeg alltid glemmer kamera.. :D

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beetlebug

Creds Jonus!

Ble mektig imponert over Audi`en! Synd med bobla.. mer morro bil på stripa finns ikke. Måten den setter seg på hjula før den liksom bestemmer seg for å dra avgårde er rett og slett ubetalelig :-)

Hvilke kasse har du i bobla?

Mvh

Beetlebug

Takk for det. Bobla til skinne står det en porsche g50 kasse med sperre og 3plata sachs. Dro av 2 racingaksler. De blir sendt til herding nå da det var for bløtt stål i dem. Men synd ikke jeg kom av plata. Den går så sykt nå at lave 9 sekundere er teoretisk mulig.

Men det som overrasket meg mest var at drivverket mitt tålte 1.54 i 60 fot tid som tilsvarer 0 til 100 på ca 2.8 sek da tiden ble satt på 201m på 6.7 sek og 177kmt. Og det er orginalt:) Traff sperren som er på 8000rpm på 2 og 4 gir så det blir vel løst med ny topp og 10000rpm sperre:) Synd at dette var det siste drag treffet i år. Spesielt for bobla sin del da han har jobbet mye med motoren og så skjer dette med akslene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 rpm? Damn.. hvor skal dette stoppe? Gleder meg til fortsettelsen.

For meg var det morro å se folkevogna igjen. Har ikke sett den på flere år (ja, har ikke vært så aktiv på forumet) og da var det gøy å se at den var utviklet videre. Kapabel har den jo alltid vært :-)

Så unnskyld min uvitenhet, Skinne eier og mekker på bobla mens du er sjåfør?

Det er vel fare for at jeg blir idiotforklart her på forumet for at jeg henger meg opp i den gamle bobla når Gardermoen var fylt med andre lekre biler..... ?

Mvh

BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider