Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet

streetsliderz

Anbefalte innlegg

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må jeg nesten si meg uenig i det SkodaTurbo sier her; personlig følte jeg det at hvitfargen fikk "løftet" frem alle formene... :) Eneste Coupenen jeg har sett med stylingkit frem til nå som faktisk er fin :)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps skoda, alle har sin smak, men jeg må også si at bilen ser tusen ganger bedre ut i virkeligheten, bildene er tatt med crappy mobilkamera i tilleg. men alle har jo hvær sin smak, men for min del fungerer den hvite comboen helt fantastisk. jeg også tenkte på blå, men jeg ville ha noe ikke alle andre har også, og comboen hvit og perlemorhvit har jeg ikke sett før hvertfall..

Naginata: Syns hvit fargen fikk fram de riktige linjene, smatidig som det er en litt diskret farge egentlig, slik at det ikke blir så sykt glorete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..Folkens,alle har ikke lik smak.Og takker gud for det,hehe.

Hvit farge er jo på vei inn igjen.Men bilen her kler ikke hvit farge.Hadde jeg sett bilen der på veien,så hadde jeg ikke tenkt så mye på den.Men hadde den kommet bak meg,eller kjørt forbi meg,med en mørk rød eller mørk blå farge og syk dype krom felger.Da hadde jeg kjørt ut av veien elelr noe.Men hvis blir for kjedelig..Men alle har sin egen smak.Og en ting til,den trekanten midt på fangern er fy fy.Den ødelegger alle linjer.Men det er kun min mening.Så ikke ta deg nær av deg sjef,ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nå skal jeg ikke si for mye før du får på noen felger.

Men som sagt alle har forskjellige meninger, og tøft at noen tør og ta den hel ut, men jeg syntes personlig det ble litt for mye av det gode. Spesielt fram fangeren syntes jeg det er noe som skurrer.

Men få på noen felger så kanskje jeg ombestemmer meg:)

lykke til videre

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår