Gå til innhold

kolonne kjøring til gatebil i september??

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere som er intr i å ligge i kolonne til gatebil i september fra sørlandet via oslo og så til ruudskogen... samle flest mulig folk...

enten stikker vi på fredagskveld eller på midt på natta... sånn at vi rekker gatebil...

jeg er veldig gira for en kolonne innover... sånt er morro og vekker vanvittig oppsikt...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Tommy405GTX

skal også til gatebil,men vet ikke hvilken dag enda..kansje lørdag morgen tenker jeg.....

orker ikke reprise fra sist gatebil...

ehmm.... fredags natta ?? da er man jo der allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne jo hatt en stopp i kongsberg da, og samlet noen der og evt kjørt horten/moss eller rv23 drammen/drøbak, vet ikke helt hvorfor Azzido vil innom Oslo, det er jo stort sett bare motorvei, hehe ;)

Her kjører vi jo kolonne hver helg mellom Arendal og Grimstad.

Lørdagskvelden så samles vel bortimot 30-40 biler som kjører i kø hele veien bort, det VEKKER oppsikt :D :D :D

Men kom med forslag da?

Noen fler fra Sørlandet som skal?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Vi er en del fra Vestlandet som skal kjøre (stavanger området). Kjører da korteste veien, over Dalen osv., kommer innom Kongsberg, kan jo legge ruta via. Drammen opp mot Oslo... Hvilken vei har dere tenkt å ta?

Er det mange fra stavanger, har tenkt meg opp selv og det ville vært kult og kjørt i en stor kolonne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider