Bullitt7 Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Noen her som har kjøpt bil hos eXtreme-carz i sverige? er dette seriøse folk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Var i kontakt med extreme-carz da jeg skulle kjøpe meg skyline, de virka seriøse ihvertfall. var snare med å finne rette bilen for meg og hørtes ut som de kunne det de holdte på med, snare å svare på epost osv.. I forhold til enkelte firmaer i norge er extreme-carz mange steg foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls<3 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg har også vært litt i kontakt med de. Virker seriøse, og vet hva de driver med. Men må si at navnet er maks fjortiss, og gir et dårlig inntrykk fra starten av.. Siter 03' Mini Cooper *01' BMW 316 (solgt) *96' Toyota Celica (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 På siden dems står det jo at Ekstreme-carz er solgt og flytta utenlands =/ Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg