Wald Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Hej Ny här :-) Nån som har nån info om den svarta Stingrayen som körde på Gardermoen, tror den körde 10,8 210 Km/t... Finns det nån hemsida om den? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Det var en svart Trans Am som kjørte 10ere. Finnes litt info om den her på forumet.. http://www.bilforumet.no/topic/1404-tider-på-gardermoen-ja/?do=findComment&comment=10611 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wald Skrevet Juli 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Ja där var en till 10 sec bil... Men inte den jag menade :-) Visst är det den Pontiacen som var med i Bilsport för ca 2 år sen? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by Kjetil Jeg så ikke bilen selv, men regner med at du sikter til bilen til Stein Arne Lindavall, fra Brevik. Han er tidligere kjent fra bladet Bilsport med en Opel Rekord med twinturbo, og han drev også en stund med felg-produksjon (RCM) Han hadde også denne Corvetta på et gatebil-arrangement i fjord høst, det var da jeg kom i snakk med ham. Motoren har i overkant av 700 HK og over 900 NM, tror den har ZR1 drivverk, i hvertfall girkassa. Har dessverre ikke noe mere specs enn dette, husker ikke hvor mange liter osv. motoren var på. Tror heller ikke han har noen hjemmeside, men jeg har noen bilder. Ja det er nok den til Stein Arne Lindvall. Han kjenner jeg fra over 10 år siden når han første gang kjørte på stripa med Opel før den ble godkjent. Hyggelig fyr det han kjører Omega Lotus som bruks bil lett trimma. Har også laga så 124 kaross merc med ZR1 motor og gir samt diff den er RÅÅ. De holder også på og trimme en Supra når jeg var nede hos han for noe uker siden. Samt bygge opp en Porsche 911 Turbo. Motoren i Corvetta er en 495cui drøye 8 liter med dne effekten du skriver ha sa noe om 650nm+ v/2000rpm... Den er oppgradert i vinter med 345mm brembo bremser og Kevlar kald luftfilter box. Ja enig med dere bilen er RÅ. Opel med twin turbo har han kjøpt tilbake fra han som han solgte den til i Bergen og den er under rebygging den skal få DTM frem og bakstilling og en mere trimma motor målet er noe rundt 1400hk. Den gammle motoren er til salgs noe som vil ha... ? Så det er mye på G i garasjen hans. Han kommer nok på gatebil men han ville ikke kjøre på bane pga alle galninger bilen hadde kosta for mye sa han. Og der skjønner jeg han. Era PS! Hvem gjetter at dena har ZR1 motor? Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Era vet du om han tar jobber for andre?(meg). Virker som han har bra peil på hvertfall :) noe jeg ikke har.. hehe Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by pIMp Era vet du om han tar jobber for andre?(meg). Virker som han har bra peil på hvertfall :) noe jeg ikke har.. hehe Ja det gjør han men han er kresen på hva han tar dvs det skal værra en utfordring. Også er han Dyyyyr men ja meget dyktig man som har skrudd bil lengre en meg dvs mere en 12år nå. Wow begynner og bli gammal jeg da gitt :D :D :D Noe spes du skulle ha gjordt? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Lurer fælt på snurrbo i preluden min.. Egentlig så har jeg lurt litt på å kjøpe meg en rx-7 eller eller en elise og bygge den om til motorsport look m masse trimm, men først vil jeg bli ferdig med bilen min også trenger jeg en jobb og masse penger.. :D (en enkel og genial plan.. hehe) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Originally posted by pIMp Lurer fælt på snurrbo i preluden min.. Egentlig så har jeg lurt litt på å kjøpe meg en rx-7 eller eller en elise og bygge den om til motorsport look m masse trimm, men først vil jeg bli ferdig med bilen min også trenger jeg en jobb og masse penger.. :D (en enkel og genial plan.. hehe) Ja coolt det men det finnes vel feridge kit til sånt? Jeg hadde solgt den pronte og kjøt RX7 men jeg digger RWD :D Elise tjo tja men den er for lite praktisk bortsett fra dte er dte en knall bil. Jobb som gjør at man tjener masse penger er vel det største problemt vi alle har... Man kan alderig få nok av de. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Jeg har kosta på preluden min så mye at jeg vil vel ha den et par år før selger den, hvis jeg ikke får noen bra bud da :). Elise er ikke pratisk nei, men jeg har ikke brukt for en praktisk bil heller dah.. En elise veier vel ca 700kg eller.no så det burde være fint med 3-400 hk i noe sånt.. kanskje enda mer. Jeg aner ikke hvor mye de går ann å trimme egentlig. Det er vel en 2L subaru motor elle noe sånt som står i tror jeg.. Tror jeg må vinne i lotto snart.. Det er jo mange ganger større sjanse for å bli drept i trafikken en å vinne i lotto da :( Vet du hvor mue hk han tar sikte på å få i supraen og porscha Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2002 Den svarte Corvette'n kjørte da ikke 10sek på G.Moen?? Han 'Gasse gasse gasse' karen sa noe om at det var 700hk i den, vet ikke om det stemmer men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2002 Rå Corv'is ja! Lindvall kjørte på 11,099/211,76. Nest best i sin klasse. Her er resultater fra alle klassene, se: Bilsport Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Det er vel "pjokken" vi snakker om vel.. Bor vel bare 10 min fra jobben min han...Mye fint i den garasjen, husker den Mercha med ZR1 motor... :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by Era Har også laga så 124 kaross merc med ZR1 motor og gir samt diff den er RÅÅ. PS! Hvem gjetter at dena har ZR1 motor? Tror jeg så denne Merca i går. Kom bak den i manuell-luken i bomringen ved ullevål: Sperret øynene opp noe grusomt da jeg så den, det står nemlig "E 570 - 32" på bakluken. (ekte merce-skrift") . Han gav på litt ut av bommen (1/3 pådrag kanskje) herregud for en fet lyd - dirret i bilen jeg kjørte bak. Bortsett fra senkesett, felger og to fete rør bak så den nesten original ut. Den har overrasket mange som har prøvd seg vil jeg tro. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Originally posted by Loppa Tror jeg så denne Merca i går. Kom bak den i manuell-luken i bomringen ved ullevål: Sperret øynene opp noe grusomt da jeg så den, det står nemlig "E 570 - 32" på bakluken. (ekte merce-skrift") . Han gav på litt ut av bommen (1/3 pådrag kanskje) herregud for en fet lyd - dirret i bilen jeg kjørte bak. Bortsett fra senkesett, felger og to fete rør bak så den nesten original ut. Den har overrasket mange som har prøvd seg vil jeg tro. :D Ja stemmer det Sølv med og ser nesten std ut :D Også sitter det diiiiigere AP bremser på den som såvidt går klar felgane sånne vil jeg ha :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juli 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2002 Har han kjøpt tilbake Mercedes'en også ??? Den var solg til en modern jobbet sammen med for noen år siden. Da var den svart men hadde de samme felgene og bremsene. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg