steen Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg prøver desperat å finne ut hvor jeg får tak i gulvmatter til golfen min. det er ikke gummimattene, men filtmattene..noen som har råd ?? Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 http://www.justmatz.co.uk/ Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steen Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 http://www.justmatz.co.uk/ mener de mattene under de øverste :confused: Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 du skal ha selve teppet??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steen Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 det jeg mener ja Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Dette lages vel ikke lenger orginalt. Må i tilfellet være fabrikert av en salmaker på bestilling. Eller du kan finne på huggeren. Kjøpe hele gulvteppet komplett, eller kun fremste delen fra fremsetene og fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steen Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 synes jeg husker å ha sett en side der man kunne bestille tepper til mange forskjellige biler, å golf var en av dem.. kunne få det i forskjellige farger å.. Siter vw golf II 1987 1,6 cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg