Gå til innhold

bensinpumpe forslag?

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

jeg må igang med ny pumpe, var jo en tråd her nettopp: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149975

 

den ble låst for "200sx" ble nevnt?

 

walbro pumpene etter det jeg har funnet ut, levverer rimelig mye for penga, KANSJE DET ER DERFOR!? å låse en tråd for noe slikt blir like dumt som å låse en tråd åp sx forumet der en anbefaler en annen 968 dyser..

 

hvertfall, noen som vet hvor det svarer seg å bestille pumpe fra? kikker litt på ebay av og til, men liker egentlig best å handle innenlands;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pling på Kai på KRB så sier du at du skal ha ei Bosch pumpe som sitter org på Posche... Den leverer til 400hk pr pumpe... Jeg skal invistere i ett par sånne nå snart tenker jeg, dem er ikke så fancy, men dem funker jævlig bra og er diftssikre...

Aeromotive er no orntlig møkk, mange som har hatt problemer m dem her nede... Senest i går faktisk, leide prøveskilter på en nybygd 580hk RX7, flunk ny pumpe, plutslig var det en halvkilo i trøkk....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC, har også fått med meg at aeoromotive levverer litt av hvert til tider..i tillegg er vel det rimelig kostbart utstyr i forrhold til mye annet..

 

hmh nesten si meg litt skeptisk til å handle av krb..føler han ofte ligger riiimelig høyt i pris, uten å ha kjøpt noe der da.. er ikke den "såkalte porshepumpa" su snakker om da? slutt nr 044 eller hva det er?

 

ealoken, vits i to pumper da? etter det jeg får med meg er poenget med de pumpene at det går finfint med kun tankpumpe, opp mot 500hk, og en liten 1000lapp i pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpa er jo som mange andre ting en plass man IKKE vil spare penger på billigste løsning... DET mener nå jeg da! Greit med to også! Vi bruker to bosch984 pumper på BMWen vår! En blir for lite for max, men to rekker i massevis! Greit å ha litt å gå på der! Blir fort dyrt om man trøbler med det der! Bare spør krb om det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumpa er jo som mange andre ting en plass man IKKE vil spare penger på billigste løsning... DET mener nå jeg da! Greit med to også! Vi bruker to bosch984 pumper på BMWen vår! En blir for lite for max, men to rekker i massevis! Greit å ha litt å gå på der! Blir fort dyrt om man trøbler med det der! Bare spør krb om det! :D

 

med breibånd lamda ser jeg ikke hva som skal bli dyrt, bare å roe ned på lufte til jeg får i ei pumpe til..

 

uansett, om ei pumpe er god nok for oppimot 500hk, hva er da poenget i mer om enn ikke skal ha mer.. ender jo bare opp i mer i retur..

 

*for all del, setter pris på forslag og alt sånn, og har jo ikke bestemt meg for noe som helst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på to 044 pumper ja...

Er ingen hensikt i å ha to 500hk pumper på en 350 hester for å si det sånn... Bensina blir bare ståanes å stange å pumpene blir varme som faan om du ikke har nok retur kapasitet...

 

Jeg skal ha to sånne 044 pumper på min... Gidder ikke satse på at en holder...

Det går t helvette det seru, for om du ligger på 6000rpm og 1,6 kilo også peaker den ene pumpa som du har ut, da er den motorn historie! Hehe

 

PS!

Om du skal handle av Kai så må du kansje vente t over nyttår, han er i Statene om dan, også trur jeg ikke han har fått inn de pumpene enda, men du kan jo bare plinge på, er en i butikken fordet

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det husker jeg ikke, mener det er en 1500-2000 ellerno....

Har ikke no fullt nummer på dem nei...

Du kan jo bare si at du skal ha ei pumpe til en ft m så og så mye effekt, er ikke sikkert at du trenger den motorsportpumpa fra bosch, han har non flere av dem der mener jeg... Til en nesten org motor er det ihvertfall bare svada å ha to sånne pumper som han NM saken snakka på...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår