B230ft Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 jeg må igang med ny pumpe, var jo en tråd her nettopp: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149975 den ble låst for "200sx" ble nevnt? walbro pumpene etter det jeg har funnet ut, levverer rimelig mye for penga, KANSJE DET ER DERFOR!? å låse en tråd for noe slikt blir like dumt som å låse en tråd åp sx forumet der en anbefaler en annen 968 dyser.. hvertfall, noen som vet hvor det svarer seg å bestille pumpe fra? kikker litt på ebay av og til, men liker egentlig best å handle innenlands;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Det var en kar på kjøp og salg forumet, som solgte en hel haug av disse.. Ble solgt skikkelig billig! Prøv å søk litt der, så finner du sikkert :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 oke..skal gjøre det:) *ja etter hva jeg har funnet ut sålangt er det få å lite pumper som levverer så mye liter pr. krone! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvordan er det med kvaliteten på pumpene da? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 95% av Hondaene under ~500 WHP bruker Walboropumper, enten den vanlige typen eller HP-typen. Skal man over dette er det nok alternativer å velge i; Weldon, SX, Aeromotive, Bosch, doble Denso (OEM JZA80 Supra) med flere. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 2300kr + frakt så har du intern og ekstern Walbro pumpe. en kamerat av meg som tar inn. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Pling på Kai på KRB så sier du at du skal ha ei Bosch pumpe som sitter org på Posche... Den leverer til 400hk pr pumpe... Jeg skal invistere i ett par sånne nå snart tenker jeg, dem er ikke så fancy, men dem funker jævlig bra og er diftssikre... Aeromotive er no orntlig møkk, mange som har hatt problemer m dem her nede... Senest i går faktisk, leide prøveskilter på en nybygd 580hk RX7, flunk ny pumpe, plutslig var det en halvkilo i trøkk.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 AC, har også fått med meg at aeoromotive levverer litt av hvert til tider..i tillegg er vel det rimelig kostbart utstyr i forrhold til mye annet.. hmh nesten si meg litt skeptisk til å handle av krb..føler han ofte ligger riiimelig høyt i pris, uten å ha kjøpt noe der da.. er ikke den "såkalte porshepumpa" su snakker om da? slutt nr 044 eller hva det er? ealoken, vits i to pumper da? etter det jeg får med meg er poenget med de pumpene at det går finfint med kun tankpumpe, opp mot 500hk, og en liten 1000lapp i pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 er jo greit og ha alt på stell vettu, men skjønner hva du mener. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Pumpa er jo som mange andre ting en plass man IKKE vil spare penger på billigste løsning... DET mener nå jeg da! Greit med to også! Vi bruker to bosch984 pumper på BMWen vår! En blir for lite for max, men to rekker i massevis! Greit å ha litt å gå på der! Blir fort dyrt om man trøbler med det der! Bare spør krb om det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Pumpa er jo som mange andre ting en plass man IKKE vil spare penger på billigste løsning... DET mener nå jeg da! Greit med to også! Vi bruker to bosch984 pumper på BMWen vår! En blir for lite for max, men to rekker i massevis! Greit å ha litt å gå på der! Blir fort dyrt om man trøbler med det der! Bare spør krb om det! :D med breibånd lamda ser jeg ikke hva som skal bli dyrt, bare å roe ned på lufte til jeg får i ei pumpe til.. uansett, om ei pumpe er god nok for oppimot 500hk, hva er da poenget i mer om enn ikke skal ha mer.. ender jo bare opp i mer i retur.. *for all del, setter pris på forslag og alt sånn, og har jo ikke bestemt meg for noe som helst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jeg tenker på to 044 pumper ja... Er ingen hensikt i å ha to 500hk pumper på en 350 hester for å si det sånn... Bensina blir bare ståanes å stange å pumpene blir varme som faan om du ikke har nok retur kapasitet... Jeg skal ha to sånne 044 pumper på min... Gidder ikke satse på at en holder... Det går t helvette det seru, for om du ligger på 6000rpm og 1,6 kilo også peaker den ene pumpa som du har ut, da er den motorn historie! Hehe PS! Om du skal handle av Kai så må du kansje vente t over nyttår, han er i Statene om dan, også trur jeg ikke han har fått inn de pumpene enda, men du kan jo bare plinge på, er en i butikken fordet Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 PS! Om du skal handle av Kai så må du kansje vente t over nyttår, han er i Statene om dan, også trur jeg ikke han har fått inn de pumpene enda, men du kan jo bare plinge på, er en i butikken fordet hmm okei.. veit du ca pris han tar for de? har du fult dele nr på ei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Off, det husker jeg ikke, mener det er en 1500-2000 ellerno.... Har ikke no fullt nummer på dem nei... Du kan jo bare si at du skal ha ei pumpe til en ft m så og så mye effekt, er ikke sikkert at du trenger den motorsportpumpa fra bosch, han har non flere av dem der mener jeg... Til en nesten org motor er det ihvertfall bare svada å ha to sånne pumper som han NM saken snakka på... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Foreslo ikke to 984 pumper... Selv om vi bruker det! Og desuten tror jeg faktisk at 044 pumpa leverer mere en 984... men det er nå så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg