CorraDon Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da kom tiden jeg har gruet meg til lenge, har solgt barnet... Litt for mange andre biler/prosjekter var med på å avgjøre, skulle så gjerne latt henne stå i garasjen for evig og alltid, men men... Den nye eieren hvertfall er ei dame på 20 år fra Haugesund, som påstås å være en ihuga VAG-fan, så ønsker og tror bilen har falt i gode hender. Har da kun en VW med navnet mitt på vognkortet, men kommer nok til å sjekke innom i blant, må jo se hva som skjer rundt omkring med Corradoene! Har også forresten byttet nick, ble feil med "CorraDon" når jeg ikke hadde selve Donna lenger, så fra nå av ble det "HappyDori"... Ønsker alle lykke til videre med bilene sine, ser ut som det er mange morsomme prosjekter på gang, så stå på! God jul og godt nyttår!:D :hug: Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Gratulerer med salg :) Er nok trist å selge en bil med mye sjel i, men må man selge så må man ;) Regner med du tipsa om BF og VACN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Regner med du tipsa om BF og VACN? For ikke å snakke om CCN:) Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 For ikke å snakke om CCN:) Kanskje jeg også skal få regga meg der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Joda, fortalte de om det, skulle visst sjekke inn så vidt jeg fikk med meg... Ordner seg vet dere! Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Gratulerer eller kondolerer eller noe da Einar :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 kondolerer ;( får håpe hun kom til et godt hjem da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordz Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 nå skal bilen "din" få en ny eier:D d blir nok sikkert meg:D skal i banken kl 2 i dag:D wish me luck:) Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Oii, skal hun selge den asså? Må ta godt vare på den bilen, nesten så jeg skulle kjøpt den tilbake selv... Anyways, lykke til! Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg