Precious Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 FAEN å sjalu folk kan bli a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mine lille golf 2 og dens utseende har faktisk blitt gått på med mordinstinkt. Dører er bryti opp og vinduer er dradd ut!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Våkna av at pappa skulle på jobb, som så detta og sprang rett ned for å si det til meg. Hele stereon, utenom 6x9" høytalerne som er skrudd rimelig fast, er borte. 1 stk Panasonic CD/MP3 Spiller 1 stk Blaupunkt GTA4100 1 stk BOSS 12" 700W i basskasse (skrudd vanvittig hardt sammen av lim og alle de skruene jeg fikk tak i). Det mangler jeg etter første kikk. Ringer nå jobben og sier jeg blir forsinka. Jeg skal også ringe politiet og forsikringsselskapet. Bilen står i pappas navn. Nå skal politiet og forsikringsselskapet få vise hva de står for og kan. kjbsadkfjsadfkjasdkjslkfsfakfhwut4IGBFGBLVWRUVWEJBVKLREKSDBLKSFVLSGKL Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Holder vel med 1 thread, trenger ikke 2 forskjellige threader får å si det der Eller må si bare si.... Det finnes vel ingen værre start på dagen, håper dem finner de som gjorde det og kutter henda av dem. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg