_AndreasH_ Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da har eg kjøpt meg Volvo 740 TIC Bilen: - Svart - 1987 mod - B230ET - Automat - Add on og Volvo vinge på lokket - Km stand ca 500 000 - Volvo Sperre - Fjerna lykteviskera, og sparkla igjen. - Bilen er lakka opp igjen i år 2004 - Svart delskinn interiør - Senka Der er ein del å gjere på bilen. - Skifte takluka - Bremseskiver framme og klosser x4 - Sikkert nokre foringa so må byttast. - Med tida må eg få gjort noko med baklyktene (sota svarte) - 760 1990 mod lykter eller 740 lykter med kvitt blink?(nye eller gamle) - Hanskerommlåsen er sliten (Tru ej bytta 2 på 760`n) - Spedometeret fungere ikkje pga skifta til sperre. - Skifte(rense) seta - EU kontroll - Sikkert mykje som dukka opp etterkvart Dette er først og fremst eit lite prosjekt som skal ende opp som bruksbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ser bra ut...gleder meg til mere bilder:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 fin den, men litt meir bilder hadde vert fint Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Høres bra ut etter det jag kan lese:) men nå ha flere bilder har ja. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Går skule i Volda, bilen står heime. Skal ta bilder etter helga, mandag eller tirsdag. :pics hehe....:lol: Noken anbefalinga ta olje på ein slik motor? Kor mykje olje skal det ver i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er vell 4,4L eller runt der som skal ned på. Fyll ned på 4L og så peiler du. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Noken anbefalinga ta olje på ein slik motor? Kor mykje olje skal det ver i den? Bruk Magnatec Castrol olje. Det jeg bruker på turbo bilen min i allefall. Funker fint som fjell:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Jaja, ej veit ej lovde dokke bilde i dag, men det skjedde litt av kvart i dag... For og henta bilen, men 100 meter fra bensinstasjonen og luftpumpa so skjer ta herre... Rakk ikkje å ta andre bilde, vart so fort mørkt... Fær prøve igjen i morgå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 stepphjul?:D Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 stepphjul?:D Fanst ikkje! :D Verken jekk eller hjulkryss... Men etter mykje fram og tilbake fekk vi brukt ein BMW jekk(synd at alle andre bil he 17 pipe og ikkje 19 slik so Volvon he), og eit hjulkryss frå ein nabo... So fekk vi heve på eit anna dekk... Sommerdekk og snøv e kjekt... :D Skal sette bilen i garasje i dag, så da blir det å gå over bilen. Ta ein god del bilder å legge ut her. Bilen er ikkje like godt tatt vare på som min gamle. Så der er ein del å gjere. Synst du var heldig "hipolehip" som fekk 760`n. Den he ej behandla som gull. Utrulig kor fin den bilen var. Savna den, men he no heldigvis ein turbo å holde på med. 740`n e så og seie strøken utvendig, men innvendig e der ein del so må skiftast ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Okey! Du fann nok ei løysning på d til slutt ja. Ja 760en er behandla fint, og det skal ej fortsette med. No he ej skifta takluke, svart heilskinn interjør og turbo motor!:) Var på veiane i helga og fungerte fint;) Men ej e sikker på du klare å få dinne 740en minst like bra! Viss du trenge interjør so he ej en del ting liggandes, berre å seifra viss de noke du skulle ha bruk for. He også litt andre dela. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ska gjer mitt beste. Måtte du ned med taktrekket for å få skifta takluka? Bilde i dag, hadde ikkje anna en mobilen å ta bilder med, blei ikkje så bra. ting ej skal skifte ut innvendig: Dørtrekk og den ramma rundt handtake er borte. Nytt armlen, høl i det som står der no. Taklukeproblemet da: der e hull for krok på bakdelen av add-on, så må sjå om ej fær tetta det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Såg bra ut bilen! Har veldi bra utgangspunkt iverfall! Eg skifta skinnen og alt til takluka og da måtte eg ned med taktrekket. Men er bare og lirke luka ut av hengslane om skinnene er fine. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Såg bra ut bilen! Har veldi bra utgangspunkt iverfall! Eg skifta skinnen og alt til takluka og da måtte eg ned med taktrekket. Men er bare og lirke luka ut av hengslane om skinnene er fine. Må skifte det meste. Som du kanskje ser så er takluka ute allereie. regna med at skinnene er skeive og at allt må ut. Jaja, blir no eit lite prosjekt ditta her da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 ser du har air condition=) Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg