volvofanatist Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Skulle akkurat til å si det samme.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Likte det slik det var nå jeg da. Blir så merkelig med R-sport trekk og helt annet trekk på dører. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Følger med trekket til dørene... ;p men liker det slik det er... Hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvilken farge er det på taktrekket ditt? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hvilken farge er det på taktrekket ditt? Svart eller eh mørk grå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Nokke nytt med bilen no da? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 R-Sport trekk er og blir penest Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Nokke nytt med bilen no da? :) Må vel seie eg skammer meg litt... Har ikkje sett bilen på eit par veker... Må vel ned og sjekke om den står der... ;p Jobber 7-22 så blir ikkje så mykje tid til den dere bilen... Tar 3 minutt å gå til å frå jobb... Men må vel ta å finne på noko nytt ein dag... Skulle ha bygd ny eksos og fiksa add-on bakdelen. Får vel ta ein tur til Vegvesenet og betale litt og bestille skilt snart... Bilen er vertfall registrert i mitt navn etter ekstremt mykkje mikk makk pga vognkort del 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Det er hva jeg kaller bil ja=)!!! Stå på! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Driv å ser på ny bakfanger. Har add-on bakdel, men den er ganske herpa. Kutta ut hull for hengerfeste og diverse. Samt original delen har nokre striper, og eit lite hakk. Har litt lyst å berre kjøpe ein ny fanger. Har sett på 965 fanger(meiner denne skal passe rett på? Eller?) og litt forskjellige andre typer. Er der noken som har eit godt tips? Kom gjerne med bilder. Må passe rett på, orker ikkje noko spesiell tilpassing. T-rød bakdel kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hvis det er T-rød og svart du lurer på så er det bare å studere min bil :happyhappy: Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hvis det er T-rød og svart du lurer på så er det bareå studere min bil :happyhappy: Passform og bearbeiding? Ser bra ut på bilen din, men korleis blir det med berre bakdelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hmm.. det tror jeg er fare for at det blir litt linjebrudd, men skal ikke rope "NEI NEI NEI!!!!" før jeg har sett det. Kan jo alltids bli bra :) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Tror det kan bli litt rart med bare den bakfangeren ja som mogwai sier. Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Tror det kan bli litt rart med bare den bakfangeren ja som mogwai sier. Det skal uansett prøvast ut. Ein får vel berre vente på postvesenet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg