_AndreasH_ Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Fått inn igjen taktrekket og alle plastikdeksela, og er nesten ferdig innvendig. Men så skulle eg montere taklyset. Noken som veit kor ledningane skal hen? 1 grøn\raud ledning 1 brun ledning 2 svarte ledninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 de to svarte skal på den ''ramma'' som er der de to andre er egentlig ett fett kommer bare an på om du har delay på det store lyset. bare prøv deg fram med de to siste Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Da he dei nye lyktene havna i tollen gitt. Tek vel ekstra lang tid før eg får dei da. 24.04.07 SENDT LAGER 0024 OSLO 24.04.07 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 0024 OSLO 24.04.07 ANKOMMET MOTTAKERLAND 0024 OSLO Noken so he erfaring med kor lang tid det tek før eg hører noko meir om fortollinga? Sendt frå privatperson i sverige til noreg.(usikker på om han skreiv på gift, men trur ikkje han gjorde det:() Tenker at eg får prøve å lage ei modifisert refleksplate til desse, noken som har nokre idear om farge og lakk som er lik fargen på lyktene? (He tidlegere prøvd sotespray uten noko godt resultat.) Neste blir: - Kvite sideblinkers (vurdera V70 blinkersane) - Nye bremser rundt om( tru det berre blir nye originale) - CD-speler og høgtalera. (Blir nok ikkje noko anna enn 4 stk 5,25") - Gå over motor og skifte litt slanga og filter. - Litt småplukk før EU kontrollen, gler mej til sommern når eg får den på vein. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Var innom Volvo i dag og bestillte "snow cap" og staget under girkassa(3526694) Staget kosta fortsatt 369kr her vertfall... Snow capen kosta vel litt over 150kr. - Skaffa meg kvite sideblinkers - Nye Gassfjær til bagasjeluka - Oljefilter og litt andre småting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Er det mye som står igjen på bilen din nå da? Leverte 760'en til en kompis som skal se på rammevangen :) Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 fine backljus;) merkelig det der med det staget.. 3stk her i stavanger som har fått pris på 1645,- eller noe rett over 1600! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Er det mye som står igjen på bilen din nå da?Leverte 760'en til en kompis som skal se på rammevangen :) He fått "time" me ein kompiss. Han skylda meg ein tjeneste så han skal gå over og justere litt på styringa, og skifte bremseskiver. Er så skjeldent heime for tia, så da fær han gjer det. (Og han er bilmekaniker, så han skal få ta EU kontrollen :m'm: .) Må ta litt overflaterust i hjulbuane og skifte dekk. Må få fart på 760`n veit du. Synst dei er mykje betre å kjøre enn 240. Kunne sjølvsagt hatt bilen på vein for lenge sia, men orka ikkje å ta 2 EU-kontrolla. Så må vente til sommern. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 fine backljus;) merkelig det der med det staget.. 3stk her i stavanger som har fått pris på 1645,- eller noe rett over 1600! Takker, du også. ;) Fekk papir frå posten ang toll i dag. Sure greier. Tek vel ekstra lang tid før eg får dei. :( Var på Volvo i dag for å få originalt oljefilter og for å bestille snow cap. Og sjekka likegodt pris på staget. Kosta 369kr.(uten bolta, tru det va MF10 bolta) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har du dele nr på snowcap`en? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har du dele nr på snowcap`en? :) Snow Cap, 740 84-89, 760 -87 (vo3529040) Snow Cap, 740 90- (vo3529534) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Modifikasjon slik 760 lysa skal passe når dei kjem: Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 tanx!! :) blir bra no bilen.. :) svarte 740`a er det grommaste som finst.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 tanx!! :) blir bra no bilen.. :) svarte 740`a er det grommaste som finst.. Min er faktisk subaru-svart... Nokre ting eg gjerne skulle ha lakka opp igjen. Takluka laga nokre små ripe i take da den flaug av. :( Kjem vel på vein i juli etter planen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Da he eg fått montert nye baklys og laga ei refleksplate. Så vise deg seg at telefonen eg tok bilder med har klikka og virker ikkje ordentlig. Så bilda blei no utrulig små og uklare. He ikkje noko ordentlig kamera tilgjengeleg, men skal prøve å få ordne nokre betre bilder. Prøvde å ta ein video, men den er nokså uklar. http://dagbladet.xstream.dk/mediamaker_flash_blink.php?id=18044 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 av det jeg ser så ser de krem ut:D:P bare kappa du inn en original en? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg