Gå til innhold

Motor i Polo 6N

Ranger emnet

Tittentei

Anbefalte innlegg

Hei!

Har noen spm. anngående min polo, som jeg håper at folk kan hjelpe meg med å gi svar på:

*Hvor stor motor kan man få i en 1999 mod polo 6n?

*Er det en stor heksekunst å få blått lys isteden for grønt på dash'en?

*Noen som vet hvor man kan kjøpe 2002 interiør utenom hos en Audi forhandler(må betale skjorta der(!))

Håper noen kan gi meg svar på disse spørsmålene!

vh

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo trykke en 2.8 VR6 nedi og sette på turbokit, http://www.bb-automobiltechnik.de/english/english.html

, men dette blir vel kanskje litt drøyt:D

Når det gjelder fargen på instrumentbelysningen:

Det er lett å skifte farge i selve instumenthuset, fordi det er bare brukt fargefilter foran pærene, men lyset i LCD skjermene er det værre med. Har hørt at det går å skifte fargen i skjermen, ved å lodde mellom noen av beina, men er ikke sikker på dette.

Skifte farge i styringen for ventilasjonen er også lette fordi det er et fargefilter her og..

knappene er det værre med, har aldri klart å åpne de (har prøvd litt forsiktig)..

Håper dette var noe å bli klok på:)

Si ifra hvis du finner ut hvordan man åpner knappene:cool:

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,8T skal jo være mulig å få til, men du må til tyskland for godkjenning. VR6 er ikke noe bra alternativ hvis du skal kjøre med bilen.

Det lengste du kan gå her i landet og få det godkjent er nok en 1,4L 16v med turbo eller kompressor. Du får flere sett som er godkjent, men det koster kroner

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

1,8T skal jo være mulig å få til, men du må til tyskland for godkjenning. VR6 er ikke noe bra alternativ hvis du skal kjøre med bilen.

Det lengste du kan gå her i landet og få det godkjent er nok en 1,4L 16v med turbo eller kompressor. Du får flere sett som er godkjent, men det koster kroner

Hvor mye vil det koste for en 1.8t motor?

Må vell ha ny girkasse, bremser etc. så dette bil vell koste litt?

Noen grunn til at jeg må til Tyskland for å få godkjent?

vh

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tittentei

Hvor mye vil det koste for en 1.8t motor?

Må vell ha ny girkasse, bremser etc. så dette bil vell koste litt?

Noen grunn til at jeg må til Tyskland for å få godkjent?

vh

Håvard

Biltilynet/Møller godkjenner ikke mer effekt enn det som er levert orginalt i Polo dvs 120/125 hk.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider