ingevel Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hei har en golf 2 med 1,8 sport... rett under "forgasseren" er det to "plugger" men den ene er borte kan dette vere en frost plugg og hvor kan eg få tak i en slik??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Slike plugger får du blandt anne på møller, ikke så dyrt der heller faktisk:) Men hvis den er borte, så må jo bilen din bruke noe sinnsykt med vann? Alt vannet vil jo rinne ut der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 ja dette er et oppussings objekt som eg fikser opp for søsteren min så den står fint iro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da er det bare å springe ut å kjøpe en frostplugg:), mulig de har dem på Mekonomen å, men det kan jeg ikke si for sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 snakket med møller dei hadde kostet 3,5... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg