Gå til innhold

auto-resize av bilder

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ser dere har fått igang en ny løsning for resizing av bilder.. Vel og bra,

men er jo fremdeles bare resize av størrelsen, ikke hvor tungt det er.

Men det er ikke poenget mitt, jeg lurte på om det er mulig i kontroll-panelet for å sette den til å -alltid- vise full-størrelse..?

Jeg liker ikke at alle bildene blir små, når jeg har en så stor skjerm og oppløsning som jeg har.. Blir liksom litt kjett når jeg ikke bruker hele skjermen..

Om det ikke er mulig, vær så snill å legg til den muligheten a ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke å få satt ned "tyngden" på bildet når man hotlinker.

Uansett syns jeg funksjonen er genial, selvom jeg sitter på 21" med 1600x1200 oppløsning og har plass til store bilder.

Blir mer oversiktelig. Er jo bare å trykke på bildet om du vil ha med alle detaljene ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke å få satt ned "tyngden" på bildet når man hotlinker.

Uansett syns jeg funksjonen er genial, selvom jeg sitter på 21" med 1600x1200 oppløsning og har plass til store bilder.

Blir mer oversiktelig. Er jo bare å trykke på bildet om du vil ha med alle detaljene ;)

Nå ern satt opp til 640 :) 45% av de som surfer BF har 1024 x xxx i oppløsning :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle har sagt, så er jeg enig, det er det jeg sier også... Men det er ikke helt det jeg skulle fram til ;)

Var å slå av denne funksjonen helt.. menne, for all del, takk for det marius, det hjelper litt det også ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
nei.. hater denne funksjonen.. den har iritert meg veldig, sku gådd ant å skru av.. .. men men.. :violin: er ikke jeg som betaler for grøten så jeg får holde kjeft

Skal prøve å få den tilpassa skjermoppløsligheten til brukerne automatisk :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på 1280x800 og skulle gjerne sett at bildene var mindre enn 640x###. Egentlig synes jeg det hadde vært greit med litt store ikoner...f.eks 200x###

Er det ikke mulig å sette dette som en user-option?

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på 1280x800 og skulle gjerne sett at bildene var mindre enn 640x###. Egentlig synes jeg det hadde vært greit med litt store ikoner...f.eks 200x###

Er det ikke mulig å sette dette som en user-option?

Vi kommer med en løsning på dette i BF 2.0 :D Tror du blir veldig fornøyd med den da. ;) Som deg kjører mange 1280x800 på bf. Ca 20%, men de fleste kjører 1024 x 768(40%)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider