Sulliken Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Dreiv igjen og gjorde ting jeg ikke kan..:) Så under bilen, og så noe rust ved rustbeskyttelseshullene i "rambalken foran", på A6, det er liksom en svart ramme, som motoren står fast i foran via noe motorfester.. Det er liksom et svart rundt rør, dere skjønner sikkert hva jeg mener, jeg så det tøyt ut noe rustbeskyttelsespray der, sikkert tynn tectyl. men fordi jeg dreiv og spraya noen muttere med tjærespray, dusha jeg liksågodt godt inni der med tjærespray, sprayboks med pinne, stakk inni hulla og dushet bra i alle retninger.. Så jo naturligvis etterpå at det maks skulle være 70 grader der det ble brukt.. Var ute og kjørte og jeg syns det dufta tjære når jeg stoppet, lurer på om den svarte kryssrambalken eller hva det heter, blir varm pga av motoren under kjøring.. Må jeg ha på avfettningsmiddel inni der og etterpå prøve å fjerne dritten med høytrykkspyler, eller er det ufarlig å ha det inni den kryssrambalken, eller traversen som det kanskje heter..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 hvis lukta kommer inn i blien så hadde jeg fått fjernea det Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg