Gå til innhold

Forsterker til bass

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Har en perfekt forsterker til deg. Rockford Fosgate 500s. Den leverer over 550w RMS.

Tilbud (få igjen) 2790,-

Veil. pris 5995,-

Strømkabelen bør være en 25mm2 kabel. Den holder til begge forsterkerene dine, men kjøp kabel av skikkelig kvalitet.

http://www.team-brs.com

Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite

Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gått til innkjøp av 2.stk 12" Sony Pentagon bassere (1200_leke_watt/350W RMS) . Disse skal bygges i en og samme tette kassa.

Videre har jeg 2.stk 6x9"ere i hattehylla. (350W hver).

Noen gunstige forslag på forsterkere som holder mål?

Regner med å ha en forsterker til basserne og en til hattehylla og seinere frontsett (har bare tweetere foran nå).

Har kikka på 2-kanals Sony Xploid forsterker, som skal holde mål, men også Blaupunkt GTA2200, som igrunn er litt liten for to bassere.

Forslag?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til basserene dine, ville en Audison LRx1.400 vært helt ypperlig. Koster 4990,- veil, kan selge den for 4490,-

Men er du sikker på at 6x9" elementene dine tåler 350watt??? Sikkert max-watt... Anyway, dette er i 4ohm. Og det koster flesk, å få en forsterker som leverer 2x350watt i 4ohm.

Men jeg har en RF Power551S, som leverer 2x140watt RMS i 4ohm. Den vil spille så høyt at det holder i massevis. Koster 4695,- veil... Vi har 1stk som kan gå for 3795,-

Alt er selvfølgelig nytt, med garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg gått til innkjøp av 2.stk 12" Sony Pentagon bassere (1200_leke_watt/350W RMS) . Disse skal bygges i en og samme tette kassa.

Videre har jeg 2.stk 6x9"ere i hattehylla. (350W hver).

Noen gunstige forslag på forsterkere som holder mål?

Regner med å ha en forsterker til basserne og en til hattehylla og seinere frontsett (har bare tweetere foran nå).

Har kikka på 2-kanals Sony Xploid forsterker, som skal holde mål, men også Blaupunkt GTA2200, som igrunn er litt liten for to bassere.

Forslag?

sony XM-D1000P5

Mono bassforsterker

Nytt X-plod P5 design

Enkanals monoforsterker klasse D

Variabelt lavpassfilter: 50-300 Hz

Bassforsterking (40 Hz)

1x500 W (nominell RMS-effekt på 4 ohm)

MOSFET-utgangstrinn / - strømforsyning

Kapasitet på 2 ohm

kr 4 495,00

Som ligger ligger på http://www.serviceavdelingen.no/home.htm

Som jeg har sagt fø, en bra forsterker til den prisen.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider