VwGt8v Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Lurte på og kjøpe denne.Noen som har erfaring med denne?? http://www.obd2.no/Store/index.php?act=viewProd&productId=20 Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Funker knall den... Men, på min laptop måtte du inn på Enhetsbehandling og "force" den til å være COM 1 for at Vag-Com skulle oppdage kabelen. Utenom det fungerte kabelen helt 100% på min Golf 3. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Quote: Da ingen lisens medfølger må dette eventuellt kjøpes separat slik at alle delene av programvaren kan benyttes. Uten lisens, vil VAG COM forbli en shareware versjon med begrenset bruker muligheter. Hva vil dette bety? kan man ikke se alle typer feilkoder da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bildiagnose Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Quote: Da ingen lisens medfølger må dette eventuellt kjøpes separat slik at alle delene av programvaren kan benyttes. Uten lisens, vil VAG COM forbli en shareware versjon med begrenset bruker muligheter. Hva vil dette bety? kan man ikke se alle typer feilkoder da eller? Det er heilt riktig. Du vil få ein begrenset versjon som du ikkje vil kunne feks slette service lamper endre språk. Samt du ikkje får lest av alle komponentene. Ta gjerne kontakt med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Det er heilt riktig. Du vil få ein begrenset versjon som du ikkje vil kunne feks slette service lamper endre språk. Samt du ikkje får lest av alle komponentene. Ta gjerne kontakt med meg. Ja etter som eg forstår så trenger eg kun ein kode for å få det fulle programme??Har du denne kanskje?? Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ja etter som eg forstår så trenger eg kun ein kode for å få det fulle programme??Har du denne kanskje?? Tror ikke det altså, etter at jeg hadde bestilt denne kabelen fikk jeg en mail fra bildiagnose om å kjøpe en annen litt dyrere kabel(1195 eller nokke sånt) så håper og tvilar på at det løser seg med en kode..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 fikk kabelen i posten idag. Noen som kan forklare meg hvordan man bruker den? Ser ikke ut som cden fungerer heller, så er det noen som vet om ett program?:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 fikk kabelen i posten idag. Noen som kan forklare meg hvordan man bruker den? Ser ikke ut som cden fungerer heller, så er det noen som vet om ett program?:eek: Hmm, fikk du ikke med brukermanual? Jeg har brukermanual online også.. Ross-tech VAG-COM.. Får du ikke lagt inn programvaren fra cd`n? Mvh, Kim Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 fikk nå kabelen til og fungere, og kan trygt si at jeg er storfornøyd nå:D Trodde når jeg kjøpte an at den bare kunne finne feilmeldinger, men der tok jeg visst feil.. Du kan faktisk se alt fra oljetrykket til antall kilometer i timen på HVERT hjul!! Anbefaler på det varmeste å handle fra http://www.obd2.no/Store/index.php?act=viewCat&catId=7 Varen blir sendt raskt, og kundeservicen er helt kanon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 fikk nå kabelen til og fungere, og kan trygt si at jeg er storfornøyd nå:D Trodde når jeg kjøpte an at den bare kunne finne feilmeldinger, men der tok jeg visst feil.. Du kan faktisk se alt fra oljetrykket til antall kilometer i timen på HVERT hjul!! Anbefaler på det varmeste å handle fra http://www.obd2.no/Store/index.php?act=viewCat&catId=7 Varen blir sendt raskt, og kundeservicen er helt kanon! Fikk du med programvare(isåfall hva heter programmet), eller brukte du gratis vrsjonen til ross-tech? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Fikk du med programvare(isåfall hva heter programmet), eller brukte du gratis vrsjonen til ross-tech? Fikk med programmet til ross-tech (versjon 512.4) Registrert selvfølgeig. Cden jeg fikk med fungerte ikke, men fikk programmet sendt over mail ca.1 time etter at jeg hadde gitt han beskjed.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Fikk med programmet til ross-tech (versjon 512.4) Registrert selvfølgeig. Cden jeg fikk med fungerte ikke, men fikk programmet sendt over mail ca.1 time etter at jeg hadde gitt han beskjed.. Vilken bil har du??Du kunne ikkje maila meg programmet??m3__turbo@hotmail.com. E storfornøyd med programme eg og ,men har bare 409 versjonen. Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg