Gå til innhold

Retting/lakering av felger

Ranger emnet

Cossie nissse

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cossie nissse

Hvem er det best å bruke til å rette felger her på østlandet?

Vet kun om Sarpsborg-karosseri men de har jeg prøvd og det ble ikke så veldig bra.

hvor lang tid brukte Sarpsborg-karosseri på å rette?

lang vente tid??

jeg har en felg som skulle vært rettet,

de er de eneste jeg veit om også.....

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dekkspesialisten i porsgrunn kan fikse retting av felger. De har en kar som gjør sånt for de. Vet ikke hvem d er og hvor bra d blir da, men han skal dreie av felgene min litt sånn at jeg får de mer inni skjermene :).

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dekkspesialisten tok ihvertfall 500kr pr. felg når jeg gjorde det, for et års tid siden... Da måtte de rettes opp endel også.. Stemmer at det bare er en som gjør det der, men jeg måtte ikke vente lenge...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett firma like ved bjerkebanen(oslo) som driver med retting/lakkering/bredding av felger, tror det heter Sunnås hjulservice. Har hørt mye bra om dem men dem har mye å gjøre-kan mao. ta litt tid å få felga tilbake.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider