THovland Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Noen so har erfaring med å handle styling på ebay.de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hmm.. ville ikke satset på det.. har handla noen øyelokk der, fikk nåkka papp-drit i posten.. :shake Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 ajj:S den svir:P tnkte på sideskjørte der fra men da burde jeg heller holde meg for godt til det?;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 det beste er vell å holde seg innafor landegrensa.. Har ingen erfaring me å bestille fra skandinavia da. Men vil tippe at det ikke er så veldig mye å spare me å bestille fra utlandet. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 mhm, er vel litt å sara med import fra tyskland hvertfall men jeg betaler heller litt mer enn å stressa med dårlig passform og jalla greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kunne bestilt til et postkontor i Sverige og så henta der. Ta med til Norge uten å betale momsen ;) Men er kanskje litt langt fra Rogaland til Sverige =/ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 mhm, er vel litt å sara med import fra tyskland hvertfall men jeg betaler heller litt mer enn å stressa med dårlig passform og jalla greier. Rieger har god passform.. så det ville værtfall jeg anbefalt. Har bare kjøpt det til min bil og er kjempefornøyd. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Nå er det jo ikke EN person/firma som selger ALT på ebay. Har bestilt endel fra folk/firma på ebay, vært fornøyd hver gang. Fått noe som ikke passet en gang, men da var det jeg som hadde bestilt feil. Mye gromt å finne der til bra priser Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Nei, er jo klar over det, men mine erfaringer med ebay er dårlige. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 mhm, ser det er mange delte meniger her, har selv bestil lykter på ebay og dette gikk fint. Men om jeg eventuelt skal bestille styling osv bør jeg holde meg til kjente merker der jeg vet passformen er bra..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 mhm, ser det er mange delte meniger her, har selv bestil lykter på ebay og dette gikk fint. Men om jeg eventuelt skal bestille styling osv bør jeg holde meg til kjente merker der jeg vet passformen er bra..? Det er vel ikke så dumt, så du ikke sitter igjen med veldig mye problemer når delene er i land. :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 ja stemmer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 kjente merker har jo blitt kjente av en grunn så det er nok ikke så dumt å holde seg til det kjente... men hvis du velger mindre kjente så kan det jo bli billigere.. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg