Gå til innhold

Hvor mange mil kjører du i uka?

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Personlig kjører jeg ca 100 mil hver uke, fyller diesel hver søndag. Samme f¤%! hva jeg gjør så klarer jeg ikke å få ned kilometerne :)

Hva med dere? :driving

Kjører du til jobb da? Blir jo noen km hvis det er langt, jeg har 5mil t/r jobb hver dag. + 20kr i bompenger hver vei. Det suger når man er lærling:shake

100kr dagen for og komme seg til jobb, men jeg får 1 Tank i uka av sjefen fom. nyttår:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du til jobb da? Blir jo noen km hvis det er langt, jeg har 5mil t/r jobb hver dag. + 20kr i bompenger hver vei. Det suger når man er lærling:shake

100kr dagen for og komme seg til jobb, men jeg får 1 Tank i uka av sjefen fom. nyttår:)

Har ikke så lange veien til jobben, men kjører ofte helt meningsløse turer. Som f.eks her om kvelden jeg fikk ikke sove, så jeg endte opp i Haukeli...kl 2 om natta. WTF liksom, hehe :D

1 tank i uka, det er jo 1 ukes kjøring hvis man har dieselbil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på med privatbil, ikke lastebilen :D Men du bruker kanskje privatbilen til jobb?

lastebil du... pfff

kjører kanskje 10-20k med privatbilen, gidder ikke kjøre så mye når man

tilbringer hele dagen i bilen fra før. Om ikke lenge blir det min egen bil som

går i jobb, så da må det tells som bruk av privatbil :P

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man er bare ute å kjører bare får å kjøre og gjør det 4 timer om dagen i ukene. så har man nokk en gjennomsnitts kjøring på 6 mil i timen. så 24 mil om dagen. gange 5. og i helgene er jeg sjofør. og da går det ca 80-120 mil om dagen fredag og lørdag.

mila går fort.

men når jeg tenker over det når jeg hadde båt så gikk det fort 20 liter i timen.. med fin kjøring.

men hvis jeg sier jeg kjører ca 1500- 2000 km i uka lyger eg ikke.. heldig hvis har jeg muligeten til å stille tripptelleren:P

Kristian Frøyna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte 150km hver dag tur retur jobben fra nyttår til september iår, det var uten all den andre kjøringa jeg kjørte til vanlig..Nå blir det nok ikke fullt så mye framover, da det bare tar 10min til jobben.

Så før ble det rundt 1300km i uka, og bilen sluker bensin med litt gassing, så det kostet en stakkars lærling endel kroner.

Nå blir det vel rundt 500km i uka vil jeg tippe.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider