volvo7-9 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Noen som vet om der finst ombygging på M90 kassene slik at det blir kortere/tettere mellom hver giring..? Mener at det skal vere en ombyggingssats til desse girkassene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Er vel bare å sveise om girstanga og evt staget som på alle andre kasser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Er vel bare å kutte stanga under hengslingskula, og legge inn 1 ekstra cm. Det gjorde jeg og det funker som f det. Da får du tettere skifting på kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 på gamlekassen min la jeg inn ca en tomme.. råder deg til å hvertfall ikke ta mer! blei heel klikk-klikk i giringa..men det røyner godt på synken i kassa, så er det litt værre når ei m90 ryker i forrhold til m47en og! prøv med en god cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 takker for svar... dette må jeg prøve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg