nicoloco Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 er vel avnhengig av korleis selger har sendt pakken... er jo nesten alltid mulig å plukke den opp eller avtale levering med tollpost og dei der... Klart du kan avtale utlevering med Tollpost!! De er så flinke, det er ingen som er så gode som akkurat dem!! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tar opp en gammel tråd her. Lurer på hvordan momsen blir betalt? Hvordan går en frem? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tar opp en gammel tråd her. Lurer på hvordan momsen blir betalt? Hvordan går en frem? Om varen blir sendt med posten, så betaler du momsen på postkontoret når du henter ut varen, på samme måte som når du hentere varer som kommer i oppkrav, er varen sendt via andre fraktselskaper, så kommer det en regning i etterkant Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Da spør jeg like gjerne her jeg også. Hvis jeg har bestilt 2 ting av samme selger på ebay. Hvordan får jeg han til å sende i samme pakke. Må jeg send en han en mail og be han gjøre det? For ellers må jeg jo betale frakt på 2 ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Det er vel fra den som mottar pengene, ikke fra deg som betaler noe? Jeg har i hvert fall aldri blitt trukket 3% ved eBay-kjøp. Samme her! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg