antheus Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Noen som vet hva sangen som blir spilt den geniale Lottreklamen heter? Det er den reklamen der han sier: Jeg sover ikke, Jeg skror. :D Forøvrig en sinnsykt bra reklame :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Leter etter den jeg også.. :) "han jobba for mei, det gjør du åsså" Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 beste reklamen på lenge...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Hmm, hvorfor har jeg ikke fått med meg den? Sånn går det når man ikke ser på tv på en stund.. :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by taxidriver beste reklamen på lenge...:D Er helt enig med deg der! Lo så tårene trilla! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 mange av de lotto reklamene som er kule, men denne tar kaka.... Ler like godt vær gang jeg ser den :D Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Steve Harley - Make Me Smile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg