Singh_Supreme Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja.. Tenkte at det er ganske mange nye på Golf IV forumet nå... Så kansje legg ut bilde av bilen deres og av deg selv så vi blir litt bedre kjent:D ME;) MY CAR! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Slenger meg på, siden det helt sikkert blir en IV'er igjen snart.. Hehe.. Gamle bilen Me Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 kaste meg på jeg oxo da :) Dårligfotgraf på alle bilder (meg selv:p) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 her jeg og bilen min ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Er vel en av de nye på forumet her, så får legge ut bilder av bilen og meg. Er for øyeblikket så original som det er mulig å få den, men ska etter hvert få på R32 styling, nye lykter framme og bak, grill og spoiler. Må bare få skrapt sammen litt penger først:) Må bare få sagt at bilde av meg er tatt klokken 02.00 en lørdags morgen i slutten av oktober. Holder på å pakke i bilen til en tur som skulle vise seg å bli litt mer utfordrende enn hva jeg og ett par kompiser hadde trodd... Bergen-Oslo(autofilmessen)-Svinesund-Bergen, på 24TIMER!! Takk Gud for rillene i veien:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ot: roar?? Type bror til Tina? Feit bil :) Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 ot: roar?? Type bror til Tina? Feit bil :) Stemmer det joakim... Takk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er av og på her jeg oxo :) Hyggelig å se at det er flere IVere i live selv om det er vinter! Meg: Bilen, mye kommer til å skje til sommeren håper jeg! Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ikke dum tråd :) Meg: Her er golfen min. stusselig\orginal nå men. blir bedre til våren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg