Gravstein Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Sefølgelig rota vekk manualen, doh ! Finner ikke manualen på nettet heller, http://www.audison.com. Virka som sida ikke er oppdatert på ei stund. Lurer egentlig bare på om man kan koble opp 2stk i sammen og hva av watt eg får ut av det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Go i russisk? :p http://www.audison.ru/files/1388_0.pdf Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Dårlig i russisk disverre :) Stod ingenting om å kjøre de linka isamme for å drive 1stk subb. Tengte vist eg kjørte 2stk linket samme for å drive en dobbel spolet subb (hver spole på 4ohm). Kjører da forsterkerene ned i 2ohm. Vist noen har peiling på LRx serien så må de skrike ut ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Hvis det hadde vært mulig å linke to sånne regner jeg med det hadde stått i den manualen, men det gjør det ikke så vidt jeg kan se... Du kan uansett bruke en på hver spole, krever bare litt finjustering. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Justere begge 2 forsterkerene 100% likt da `? Takker for hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Justere begge 2 forsterkerene 100% likt da `?Takker for hjelpa :) Jepp. Må justere gain og filtrene slik at utgangsspenningen (AC) blir lik når du spiller en sinustone. Må koble fra en av ledingene til sub når du måler, så det ikke er lyd i subben. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg