airone Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Taklyset i bilen slår seg bare på når bakdørene åpnes, eller når jeg skrur det på med bryteren. Ikke når jeg åpner framdørene. Er det egen krets på framdørene, eller sikring? Noen tips på hvor jeg kan starte feilletingen? er jo litt rart at det er begge framdørene som ikke virker når resten gjør det. Airone 1994 Chrysler Neon 2.0SE Manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 hva med å ta ut bryterne som står i b stolpen og sjekke de? er som regel der feilen ligger.. koster drøyt 200kr stk for nye Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hva med å ta ut bryterne som står i b stolpen og sjekke de? er som regel der feilen ligger.. koster drøyt 200kr stk for nye Stemte det vet du. Men jeg gadd ikke kjøpe nye. De i bakdørene (som jeg aldri bruker) var helt fine, så jeg bytta om bryterne forran og bak, og vips, så er det lys:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 heisann, sliter med samme problemet.. funker en sjeldent gang bare.. Hvor er de bryterne plasert? B stolpe sier meg ingen ting:P hehe. Har ikke kikket etter de, men er vell kanskje lett og finne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 heisann, sliter med samme problemet.. funker en sjeldent gang bare.. Hvor er de bryterne plasert? B stolpe sier meg ingen ting:P hehe. Har ikke kikket etter de, men er vell kanskje lett og finne? Du åpner døra, og nederst i hjørnet av døråpningen, på den bakre stolpen, finner du 2 svarte knotter på førersida, og 1 på frontpassasjerdøra. På bakdørene sitter knottene oppe, på høyde med bakluka. Karosseriskrue som holder fast hele bryteren og fungerer som jord. pass på når du trekker ut knotten, så du ikke mister ledningen slik at den faller ned inni stolpen. Da trenger du minimum pinsett for å få den ut igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lefsus Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Takk for godt svar. Var egen jordledning på min, men hva var vitsen med 2 brytere på førersiden? Noe vits i og bytte begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Takk for godt svar. Var egen jordledning på min, men hva var vitsen med 2 brytere på førersiden? Noe vits i og bytte begge? Aner ikke. Jeg bytta den øverste (tror jeg det var), og da virka lyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg