Gå til innhold

Mista lappen! hva kan jeg forvente meg?

Ranger emnet

Volvo 740 racing

Anbefalte innlegg

Jeg dreiv å grisekjørte i min ungdom jeg også men fikk aldri mere enn 3-ukers beslag (er tiden før det må gå før det skal opp i forhørsretten).

Tror jeg hadde 4-5 sånne frem til jeg ble 20....

Dette var typiske ting som burning, sladding og bakhjulskjøring med mc.

Det var i gamledager.. Hehe :)

Men ærlig talt, Politiet har LITE å drive med for tiden, skjønner ikke hva dem tenker på engang.. Selv om di bruker flere mnd på å dra inn lappen til en stakkars fyr, er det jo flere 1000 igjen, samtidig, blir folk drept, voldtatt, narkisser som tar overdoser osv.. Virker ikke som det er høyt prioritert engang!

Di må ha blitt mobba som små ellerno, siden di absolutt skal "ta igjen" sånn på ungdommen.. Kommer til å si akkurat dette selv, i retten.. Den dagen jeg mister lappen pga en skrens/høy fart :shake

OG nekte, selvfølgelig, og gå hele veien..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop kommet hjem fra poltistajon for jeg skulle henta lappen.

får saks papirene jeg får står det blandt annet:

Bilen snurret 180 grader..............Feil, jeg hadde litt vinkel på sladden, men langt ifra 180 grader.

Han mistet herredømme over bilen slik at en annen bilist måtte stoppe helt.......Feil, Det var rundkjøring! den andre bilen måtte stoppe helt uansett fordi jeg var inne i rundkjøringa og da hadde han vikeplikt!!!

snuten juger så det renner av dem. og de overdriver saken veldig.

juristen var der ikke idag. så må dra tilbake imorra.

snuten er noen sleipe jævler

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig. Alle som er i kontakt med politiet angående inspirert bilkjøring får servert blanke løgner (opplevd det selv)

Kan det være fordi de skjønner at de har en dårlig sak, og må sprite det opp litt tro?alacocaina

Purken smører alltid på godt når det skal skrives rapport, de vil jo ikke tape en evt. rettsak mot en 18åring? Hater snut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Slædde i rundkjøring så politiet ser deg, også stopper du?

Det er vel det minst smarte man kan gjøre da, du vet jo at lappen ryker på det.:drive2

Det gjør ikke jeg, satser på å kjøre fra dem.

La rundt volvon på en prkeringsplass i 4-5tiden en natt her, men det jeg ikke så, var politibilen som to og gikk på tomgang uten lys mellom to hus.

Blålysan kom på, og ut fra parkeringsplassen kom en volvo 245 på tværra, og fortsattre gjennom 60-sonen med den klarte, og etter et par kilometer var politibilen borte.

Har ikke brukt volvoen etter denne hendelsen da.

Hehe!

Hvilket pc/playstation-spill er det du klarer alle disse manøvrene på da?

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider