ManiaCoupe Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Jeg hadde Coupen på kontroll tidligere i sommer og fikk disse utskriftene. Jeg fikk ikke prate med mekanikeren om disse tallene og kundebehandleren hadde ikke peil. Er det noen der ute som kan si hva alt dette betyr? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 . Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 ser ut som du har veldig bra hjulvinkler hvertfall.. lite forskjell fra side til side og det er jo veldig positivt.. litt stor camber bak, men ikke unormalt.. veldig fornuftig camber foran.. vil hvertfall ikke slite ut dekka lett.. caster og camber er ett langt emne å forklare.. spør meg heller når du er innom jobben.. ;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg