Gå til innhold

GT4: Laptime battle.¨ LES regler i første post..

Ranger emnet

LLH

Anbefalte innlegg

LLH skrev:
Nissan Fairlady Z concept LM race car. (go-kart :D)

Full trim (902 HK og 1102kg)

Hjelpemiddler tilatt

Nürburgring: 6.45.403

Tsukuba: 0.49.337

0-400m : 0.10.363

samme innstillinger på alle tre.

Noen raskere med håndkontroll??

(jeg har ikke spilt GT4 på sikkert ett år..)

sånn for å holde meg sånn noelunde til det trådstarter startet med...

den fairladyen, men med 7... var det 714 hester den var på orginalt? 0 hjelpemidler, soft racingslicks. driving force pro ratt.

6:21.365

får prøve den audien nå da.... møkkabil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

6.49.146

med audien. etter en del jokking for å få den noelunde stabil i høy fart.. den blir.. ska vi si noe interesant å kjøre når man bikker rundt 260 den kassa dær. kan ikke tro jeg brukte flere hundre tusen på den...

null hjelpemidler og kvalikk dekk. fremdeles med ratt og pedals.

ble foresten stille hær på tråden!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kckerzx skrev:
6.49.146

med audien. etter en del jokking for å få den noelunde stabil i høy fart.. den blir.. ska vi si noe interesant å kjøre når man bikker rundt 260 den kassa dær. kan ikke tro jeg brukte flere hundre tusen på den...

null hjelpemidler og kvalikk dekk. fremdeles med ratt og pedals.

ble foresten stille hær på tråden!?!

jeg kjørte 6.53 med håndkontroll...

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kckerzx skrev:
ikke gærnt det!

skifta olje og fikk satt på en vinge. satte downforcen på fullt og vips!, helt annen bil å kjøre. 6.41.305 ble tiden nå..

Vinge? det hadde ikke jeg:D Kjører du sedan?

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi kjører rs4!

kjører stasjonsvogna. ser litt corny ut med høvel på taket men den hjalp godt på festet da.

du finner den samme sted som du skifter olje og kjøper felger.. er det GT shop det heter dær kanskje...

bruk nå kvalifiserings dekk da så vi får like vilkår.

BTW: en god måte å tjene raske penger på er å kjøre det subaruserien på 5 løp. trim en impreza litt sånn at du vinner. da får du en ORNDTLIG impreza. som alltid vinner det løpet. så er det bare å få B-Spec`en til å vinne løpet igjen med den nye bilen (eller kjøre selv seff) så vinner du en ny impreza som du kan selge. mener du får ca 220000 hver gang du gjør dette om jeg ikke husker feil.... finns selvfølgelig måter å tjene mer penger på med de tar som regel mye mere tid! dette er RASKE penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjørt 6.55.956

6.30 :rs4 Den skal i alle fall jeg ha store problemer med og slå.. selv om jeg var ute ute på bærtur 4-5 ganger på siste forsøket mitt.. hehe

Bilder ? tenker du på bilde av skjermen med rundetiden?

nja.. hver ærlig og ikke juks sier jeg..

Skal vi prøve med at vis ingen slår en tid i løpet av, skal vi si 2 døgn fra posten med runde tiden blir lagt ut. Så kan den som la ut den beste runde tiden komme med en ny bil. vi holder oss til ringen intill videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kckerzx skrev:
ja vi kjører rs4!

kjører stasjonsvogna. ser litt corny ut med høvel på taket men den hjalp godt på festet da.

du finner den samme sted som du skifter olje og kjøper felger.. er det GT shop det heter dær kanskje...

bruk nå kvalifiserings dekk da så vi får like vilkår.

BTW: en god måte å tjene raske penger på er å kjøre det subaruløpet på suzuka (eller hva den banen nå heter. den man bruker 50-60 sekunder på en runde på). trim en impreza litt sånn at du vinner. da får du en ORNDTLIG impreza. som alltid vinner det løpet. så er det bare å få B-Spec`en til å vinne løpet igjen med den nye bilen (eller kjøre selv seff) så vinner du en ny impreza som du kan selge. mener du får ca 75000 hver gang du gjør dette om jeg ikke husker feil.... finns selvfølgelig måter å tjene mer penger på med de tar som regel mye mere tid! dette er RASKE penger.

fikk ikke kjørt i går heller så må nok få gang i det snart. hehe.. har blitt for mye skruing på den ekte bilen.. hehe.. penger er forresten ikke noe problem.. har samme saven som jeg har hatt siden spillet kom ut så har noen hundre mill å bruke

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider